Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Nabyłem od firmy pewien produkt poprzez allegro lokalnie, sprzedawca produktu nie wysłał i dokonał zwrotu środków na konto. Nie dostałem żadnych wyjaśnień. Dodatkowo jak patrzę to dalej sprzedaje ten produkt poprzez allegro lokalnie.
Czy mogę w tej sytuacji coś zrobić? Przyznam szczerze że nie za bardzo rozumiem zachowania sprzedawcy.
Napisałem do niego pytanie ale może powinienem coś jeszcze zrobić?
Najlepiej o nim zapomnieć, szkoda zdrowia na takiego sprzedającego.
@usmy_klon W zasadzie nic, ani prawnie ani w postaci komentarza, tzn. możesz pójść z tym do sądu.
@usmy_klon "Czy mogę w tej sytuacji coś zrobić? " Tak, możesz coś zrobić. Olać gościa i dać zarobić komuś innemu, komuś kto nie będzie sobie kpin z klientów urządzał.
Problem w tym że nikt inny tego produktu nie ma. Sprzedawca pomimo anulowania mojego zamówienia nie usunął oferty z allegro lokalnie
@usmy_klon "Problem w tym że nikt inny tego produktu nie ma. Sprzedawca pomimo anulowania mojego zamówienia nie usunął oferty z allegro lokalnie"
No to możesz kupić jeszcze raz tytułem eksperymentu.
No i chyba tak zrobię. Z tego co czytam to jak opłaciłem zamówienie to allegro naliczyło mu prowizję za sprzedaż. Czy jak on anulował zamówienie to allegro oddało mu wcześniej naliczoną prowizję?
@usmy_klon "Czy jak on anulował zamówienie to allegro oddało mu wcześniej naliczoną prowizję?"
Nie wiaomo, na allegro lokalnie nie dzieje się to automatycznie. Sprzedawca musi wystąpić do allegro z wnioskiem o zwrot, a decyzja allegro jest uznaniowa. Niemniej klikając w jego aukcji "kup teraz" za każdym razem blokujesz mu sprzedaż tego przedmiotu na parę dni.
@usmy_klon allegro lokalne to taki twór gdzie system na to pozwala, sprzedawca może zwrócić kasę przez allegro, anulować zakup z powodu np. braku produktu, zniszczenia itp. wtedy z automatu dostaje zwrot opłaty transakcyjnej ( tu nie ma prowizji ) 😄