Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupiłam łóżko za pobraniem 8.08 do dnia dzisiajszego łóżko jest nie wysłane. Jak mogę anulować to zamówienie?
z panelu ,, kupione - szczególy - anuluj zakup .
Nie mogę anulować tylko zwrot towaru zrobić. Przesyłka jest nadana od 10.08 ale nie wysłana do tej pory.
Client:81573290 czyli sprzedający wprowadził nr przesyłki . Otwórz dyskusję i poinformuj w niej sprzedawcę o rezygnacji z zakupu .
|Czyli to nie Allegro Lokalnie, tylko zwykłe Allegro. Wyślij mailem odstąpienie od umowy na podstawie art. 5431 Kc, ze względu na przekroczenie czasu dostawy. Nic więcej nie musisz robić. Po wysłaniu oświadczenia nie musisz już odbierać towaru wysłanego po tym czasie.
Na Lokalnie nie ma możliwości anulowania zakupu w systemie. Jeśli czas realizacji, dostawy określony w ofercie został przekroczony, możesz wysłać oświadczenie o rezygnacji na podstawie art. 5431 Kc i nie odbierać przesyłki po tym czasie.
Ok. Dziękuję.
@Client:81573290 a jaki był termin wysyłki ??? jak przekroczony odstąp od umowy najlepiej przez dyskusję będzie podkładka w przypadku sporu 🙂
Termin do 19.08 ale nagle towar został wysłany.