
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Po dodaniu przedmiotu do koszyka nie mogę przejść do płatności. Wyskakuje błąd „nie można rozesłać formularza…” .
aplikacja zaaktualizowana, jeden przedmiot w koszyku. Jak to rozwiązać?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@piczasty_88 Spróbuj odinstalować aplikację, wyczyścić pliki cookie oraz dane aplikacji i ponownie zainstalować Allegro Lokalnie.
Czy uzupełniłeś wszystkie dane? W komunikacie widnieje informacja, że nie wszystkie pola zostały uzupełnione.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, aplikacja zainstalowana na nowo itd.
zakupy robione cały czas na podany adres, a teraz wyskoczył taki problem po raz pierwszy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@piczasty_88 komunikat wskazuje, że nie uzupełniłeś wszystkich danych. Spróbuj, proszę zrobić zakup w przeglądarce internetowej. Jeśli problem dalej będzie się utrzymywał, wyślij nam zrzuty ekranu lub krótki filmik przez formularz.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zalogowanie się do przeglądarki rozwiązało problem. Czyli wina wisi po stronie aplikacji. Dziękuję i pozdrawiam.