anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd w zamówieniu

Client:83682099
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Chciałby odmówić się od zakupu z Allegro. Był błąd w zamówieniu przez Allegro. Nie wiem co robić. Nie chciałam tego zamawiać. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:83682099

Jak anulować zakup

  1. Przejdź do zakładki Kupione i znajdź błędne zamówienie.
  2. Na wybranym zamówieniu kliknij SZCZEGÓŁY.
  3. W części Anulowanie zakupu kliknij przycisk [ANULUJ ZAKUP]
  4. Wybierz powód anulowania zamówienia i jeszcze raz kliknij przycisk [ANULUJ ZAKUP].
  5. Wyświetlimy Ci informację o anulowaniu Twojego zakupu.
 

Gdy anulujesz zakup, który został już przez Ciebie opłacony, sprzedający w ciągu 14 dni kalendarzowych zwróci Ci koszt zamówienia na kartę płatniczą lub konto, z którego zapłacono za zakup.

Jeśli sprzedający zdążył już wysłać Twoje zamówienie, poprosi Cię o zwrot przesyłki

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:83682099

Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;

 

  1. Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.

 

Jeśli nie ma takiej opcji;

 

  1. Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. 

 

  1. Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.
oznacz moderatorów