anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bład systemu podczas przelewu

Client:35531389
#8 Zapaleniec#

Witam 

W minioną niedzielę zrobiłam przelew bankowy przez PayU po zakupie z oferty Alegro - zakupiłam kartę sieciową  TPLink TLWN725N .W moim banku przelew został zaksięgowany lecz nie wiem dla czego po zaksięgowaniu z banku i wyjściu z powrotem do strony Allegro Lokalnie system zarejestrował błąd i każe dokończyć płatność i to się powtórzyło trzykrotnie ??? . Dopiero za czwartym razem płatność w kwocie  43,33zł (32,38 zł cena produktu + cena dostawy 10,95 zł) została potwierdzona pozytywnie. Kiedy mogę się spodziewać zwrotu pieniędzy tj. 129,99 zł.

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:35531389 Bardzo mi przykro, wygląda to na błąd po stronie operatora płatności. Środki wrócą do Ciebie automatycznie w ciągu 3 dni roboczych. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:113172022
#7 Wielbiciel#

Zakupiłem w sobotę przedmiot na allegro wykonałem płatność wszystko zgodnie a sprzedawca napisał że coś źle klikłem przy zakupie i musze kupić jeszcze raz lecz pieniądze mi się nie zwróciły a płatność była wykonana w ostatnią sobote 24 stycznia i do tej pory nie mam pieniędzy.

oznacz moderatorów

Client:35531389
#8 Zapaleniec#

Witam, trzy dni robocze już minęły , a zwrotu nadal nie otrzymałam. Jaki powinnam wykonać kolejny krok?

oznacz moderatorów

Client:35531389
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, otrzymałam zwrot. Dziękuję. 

oznacz moderatorów