Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
W minioną niedzielę zrobiłam przelew bankowy przez PayU po zakupie z oferty Alegro - zakupiłam kartę sieciową TPLink TLWN725N .W moim banku przelew został zaksięgowany lecz nie wiem dla czego po zaksięgowaniu z banku i wyjściu z powrotem do strony Allegro Lokalnie system zarejestrował błąd i każe dokończyć płatność i to się powtórzyło trzykrotnie ??? . Dopiero za czwartym razem płatność w kwocie 43,33zł (32,38 zł cena produktu + cena dostawy 10,95 zł) została potwierdzona pozytywnie. Kiedy mogę się spodziewać zwrotu pieniędzy tj. 129,99 zł.
@Client:35531389 Bardzo mi przykro, wygląda to na błąd po stronie operatora płatności. Środki wrócą do Ciebie automatycznie w ciągu 3 dni roboczych.
Zakupiłem w sobotę przedmiot na allegro wykonałem płatność wszystko zgodnie a sprzedawca napisał że coś źle klikłem przy zakupie i musze kupić jeszcze raz lecz pieniądze mi się nie zwróciły a płatność była wykonana w ostatnią sobote 24 stycznia i do tej pory nie mam pieniędzy.
Witam, trzy dni robocze już minęły , a zwrotu nadal nie otrzymałam. Jaki powinnam wykonać kolejny krok?
Dzień dobry, otrzymałam zwrot. Dziękuję.