Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. W weekend pchnąłem płatność do sprzedającego, płatności allegro. Od poniedziałku bezskutecznie próbuję się z nim skontaktować odnośnie terminu wysyłki, lub jej potwierdzenia. Telefon milczy lub zajęty, reakcji na czacie brak. Dzis w zasadzie ostatni dzień gdy może to wysłać, tak naprawdę tylko do 15, bo paczka pocztowa priorytetowa nadana później przejdzie na poniedziałek.
Teraz pytanie - czy jeśli minie 7 dni na wysyłkę, + termin dostawy sugerowany przez przewoźnika i dalej będzie brak kontaktu mogę uderzać do POK? Bo coś mi ta transakcja brzydko pachnie...
@cin1977 Ale wniosek do POK możesz złożyć 14 dni od zakupu: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...