Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W wczoraj wieczorem zapłaciłam za produkt. Dzisiaj w celu upewnienia się czy sprzedający zauważył nową płatność i zapytania się kiedy planuje wysłać przedmiot postanowiłam zadzwonić do sprzedającego. Osoba pod podanym numerem telefonu twierdzi, że nigdy niczego nie wystawiała na allegro. W mailu informacyjnym o rozpoczęciu zakupu przedmiotu, w danych sprzedającego, znalazłam jeszcze inny numer telefonu. Jednak po próbie dodzwonienia się okazało się, że numer nie istnieje. Sprzedający nie odpowiada też na moje wiadomości. Wiem, że od płatności minął dopiero jeden dzień, ale narasta we mnie poczucie, że zostałam oszukana. Chciałabym wiedzieć jaki sposób mogę najszybciej zakończyć cały ten problem, tym bardziej, że bardzo potrzebuje produktu w najbliższym czasie.
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi z góry
@alabala1 No wiesz 1 dzień to za mało czasu ale w zakładce kupione ,szczegóły na dole jest opcja "otwórz dyskusję z sprzedającym " Możesz wysłać także do niego maila
można również wysłać sms. I co z tego, jak cwaniak nie ma zamiaru odezwać się?
@rmg-75 Przecież @alabala1 napisała w pierwszym poscie, że jeden nr nie istnieje, a na drugim człowiek nie wie o co chodzi.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
niestety sprzedawca podał jedynie ten fałszywy numer telefonu (maila nie). W ogóle nie wspomniałam ale zakup dokonałam na allegro lokalnie (nie wiem czy to jakkolwiek zmienia sprawę)
Pieniądze za zakup wpłaciłem 10 dni temu, żadnego kontaktu do dziś. Prawdopodobnie a raczej na pewno wtopiłem. Z resztą nie tylko ja. Znalazłem komentarze do konta swojego "kontrahenta": https://www.jakitobank.pl/konto/PL58105000861000009030211735/8#Comments . W poniedziałek zgłoszę do Allegro, mój bank zweryfikuje dane posiadacza konta w związku z prawdopodobnym oszustwem no i oczywiście zgłoszenie na Policji. Przy okazji, pytanie do Allegro: czy macie świadomość, na czyje/jakie konta przelewacie nasze pieniądze?
@rmg-75 Możesz w każdej chwili napisać na Allegro Pomoc
Napiszę na pewno, nie odpuszczę. Głowę daję, że nazwiska, telefony i maile takich "kontrahentów" to zwykła lipa
@rmg-75 Niestety prawda i kupuje bez emocji Patrze komentarze ,jak długo na Allegro itd Pozdrawiam i życzę rozwiązania problemu
Gdzie znajdę kontakt do allegro aby zgłosić nieuczciwiego sprzedawcę?
@alabala1 Kontaktuj się ze sprzedawcą przez Dyskusję;
Pomoże Ci w niej pracownik Allegro, którego możesz o to poprosić po 24 godzinach.
Jeśli to nie pomoże, wystąp o rekompensatę z POK; https://allegro.pl/pomoc/szukaj?fraza=pok&typ=dla-kupujacych
najlepiej kupować u osób z dużym doświadczeniem ,sprawdzić o nim opinie ,oceny i czas jak długo jest sprzedawcą kupowanie na szybko po okazyjnych cenach jest wysoce ryzykowne bez sprawdzenia z kim ma się do czynienia a potem są tylko problemy. miałem też taki przypadek jak zaczynałem kupować przez internet .sporo zachodu ,nerw ,chodzenie na policję ostatecznie sąd gdzie wystawiający bo sprzedającym to go nie nazwę bo towaru nie miał dostał wyrok do odsiadki (nie były to jego pierwsze takie krętactwa). bądźcie czujni.
właśnie myślałam o tej dyskusji i chyba jeszcze dzisiaj takową założę
Robię mały update sprawy:
- sprzedawca ostatni raz był zalogowany 8 czerwca o godzinie 17, ja kupiłam produkt 9 czerwca około 21
- zgłosiłam allegro fałszywy numer telefonu w ogłoszeniu
- zakup był robiony na allegro lokalnie
- sprzedawca jest na allegro od 5 lat i 3 miesięcy
- produkt kosztował 1300 złotych
- taką podejrzaną rzecz znalazłam w ogłoszeniu, że w momencie jeśli ktoś chciał by produkt odebrać osobiście to może to zrobić tylko po przedpłacie (co tym bardziej upewnia mnie fakcie, że załapałam się na oszustwo)
- Czy jest możliwość odstąpienia od zakupu? Bardzo potrzebuje sprzętu do pracy i znalazłam już podobną ofertę tylko już w moim mieście. Najchętniej kupiłabym już z tej drugiej oferty, ale nie chcę potem ewentualnie skończyć z 2 produktami.
i założyłam już dyskusje, ma czas odpowiedzi do poniedziałku
Mamy długi weekend ,niektórzy mają rodziny , znajomych i wyjechali odpocząć Nie kazdy żyję samym allegro Ja w święta nawet nie wchodzę na pocztę a co dopiero odpisywać Telefon w dni wolne zawsze zostawiam w sklepie stacjonarnym
@artur8225-a1 Pisałem że trochę cierpliwości ale kupujący uznał że brak kontaktu oraz złe opinie (przeczytał po zakupie) zaniepokoiły go
@alabala1 Tak, czas 24 godziny dotyczy dni roboczych. Możesz odstąpić od zakupu i zażądać zwrotu wpłaty, jeśli sprzedawcą jest firma. Na Lokalnie jednak nie za bardzo wiadomo, od kogo kupujemy, nie ma tam rubryk do wpisania danych firmy, nie ma zakładek z informacjami o zwrotach i reklamacjach. Najlepiej poczekaj na odpowiedź w Dyskusji i w razie konieczności proś o pomoc pracownika Allegro. Podejrzewam, że będzie problem - wtedy wystąpisz o rekompensatę z POK.
Pojawił się teraz duży update sprawy. Sprzedawca w końcu odpowiedział. Okazało się, że ktoś włamał mu się na konto i wystawił tę nieszczęsną ofertę. Sprawa podobno jest już na policji. Teraz pytanie. Sprzętu już raczej na 100% nie dostanę, prawdopodobnie on nawet nie istnieje. Co teraz powinnam zrobić. Czekać te 14 dni od zakupu i wtedy wypełnić wniosek o rekompensatę od allegro, czy coś innego? Dziękuję za wszelkie odpowiedzi