anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości zapłaty za zamówienie

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:43687800
#7 Wielbiciel

Dzień dobry,

Od dwóch godzin próbuje opłacić zamówienie na Allegro Lokalnie, niestety cały czas wyskakuje mi ten sam błąd. Próbowałam dokonać płatności wszystkimi dostępnymi metodami, z dwóch przeglądarek, konta incognito oraz aplikacji, ale żadna metoda nie przynosi rezultatu. Załączam screen błędu.

Client43687800_0-1757686907231.png

 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43687800 Z tego co widzę, zamówienie zostało anulowane. Spróbuj je kupić ponownie. Oferta jest nadal dostępna. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:43687800
#7 Wielbiciel

Kupiłam, niestety błąd się powtarza.

Client43687800_0-1757690539847.png

 

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43687800 Opisz proszę kroki, które wykonujesz. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:43687800
#7 Wielbiciel

Kup Teraz -> Uzupełniam dane potrzebne do wysyłki ->  Przejdź do metody płatności -> Wybieram Blik -> Generuje kod w aplikacji mobilnej -> Uzupełniam -> Czekam sekundę i przekierowuje mnie na stronę z błędem (zaznaczam, że prośba o potwierdzenie transakcji nie przychodzi do aplikacji bankowej).

Nie jest ot też kwestia banku, ponieważ zakupy z pomocą blika na zwykłym Allegro zrobiłam dziś normalnie, a limity zostały zwiększone ze względu na planowany zakup.

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43687800 Weryfikuję Twoją sprawę. Jak tylko otrzymam informację, wrócę z odpowiedzią. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43687800 Wracam z odpowiedzią. 

Otrzymałam informację, że jest to błąd po stronie operatora i pracujemy nad rozwiązaniem. Na ten moment nie będziesz miał opcji opłacenia zamówienia u tego sprzedawcy. Przykro mi. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:43687800
#7 Wielbiciel

Rozumiem, dziękuje za informację

oznacz moderatorów
Client:43687800
#7 Wielbiciel

Dzień dobry, przychodzę z kolejnym problemem związanym z tą sprawą. Ze względu na próby zapłaty za ten sam produkt kilka razy, allegro przysłało mi informacje że moje konto zostaje zawieszone - mimo że ustalono, że była to wina operatora płatności a nie moja. Czy można to jakoś odkręcić? Załączam screen wiadomości mailowej.

Screenshot_20250913_113119_WP Poczta.jpg

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43687800 już to sprawdzam, wrócę do Ciebie z informacją. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43687800 ograniczenia na Twoim koncie zostały zdjęte 🙂 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:43687800
#7 Wielbiciel

Dziękuje bardzo za pomoc!

Mam jeszcze jedną prośbę, czy z zakładki "Kupione" na moim koncie Allegro Lokalnie dałoby się usunąć produkty ze statusem "Nieopłacony zakup", by nie zaśmiecały mi strony?

Z góry dziękuje 🙂

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43687800 na ten moment na Allegro Lokalnie nie ma opcji ukrywania zakupów.

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów