Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie otrzymałem potwierdzenia mailowego o zakończeniu zakupu choć mam od wczoraj płatność zakończoną. Czy sprzedający też nie ma wiadomości o mojej wpłacie tylko o rozpoczęciu?
@wyprz-domowa poproszę o informacje jakiej oferty to dotyczy? Czy dokonałeś zakupu z tego konta na Allegro Lokalnie? Pytam, ponieważ na tym koncie na Allegro ani na Allegro Lokalnie nie ma żadnego zakupu.
Poproszę o podanie numeru oferty oraz loginu konta, z którego złożyłeś zamówienie.
Z innego konta.Piszę teraz z loginu na którym kupiłem na allegro lokalnie. Nie znalazłem numeru aukcji.
Zakup wczoraj i dostałem tylko maila o rozpoczętej płatności.
@_KANCELARIA_ u nas w systemie ta płatność jest już "zakończona". Sprawdziłam też i wysłaliśmy do Ciebie wiadomość "Dziękujemy za wpłatę za...", została dostarczona wczoraj o 18:25. Więc środki są już na saldzie sprzedającego (otrzymał on również powiadomienie e-mail na ten temat).
Dzięki. Niestety nie otrzymałem maila, na serwerze też nie ma, ani w spamie. Pozdrawiam
Ok. Były jednak w spamie.
@_KANCELARIA_ nie ma sprawy! Oki, no to super, że się odnalazł, dzięki za informację! 🙂