Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, pan sprzedający przypadkowo zaznaczył złą jedyną opcję wysyłki - za pobraniem której nie chce i nie jest w stanie zrealizować, niestety zoorientował się o tym po moim zamówieniu, uzgodniłem z nim że jakoś anulujemy to całe zamówienie a pan stworzy nowe z opcją płatności z góry i będzie po sprawie, jednak jest pewien problem bo ani kupujący ani sprzedający nie ma możliwości anulowania zamówienia. Jak to zrobić? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Szymoox Na AL nie można niczego anulować ale jest zakup za pobraniem więc nie wyśle ale ty musisz potwierdzić mu że nie doszło do transakcji, inaczej mu policzą prowizję, o jej zwrot musi napisać i już . Niech wystawia od nowa.
Jak mam mu potwierdzić że nie doszło do transakcji?
@Szymoox napisz do niego wiadomość np przez czat w allegro
Tzn. on wie o tym, jednak co ma teraz zrobić? ma napisać zwrot jako sprzedający?
@Szymoox Wyślij sprzedającemu wiadomość: "Oświadczam, że odstępuję od umowy kupna ........ zawartej w dniu ........" - mając takie oświadczenie sprzedający będzie mógł odzyskać prowizję po kontakcie z allegro przez formularz kontaktowy.
Następnie niech wystawi przedmiot ponownie z właściwą formą wysyłki i po sprawie 🙂