anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chciałam się zapytać o przesyłke

Client:40132442
#1 Nowicjusz#

Zamawialam na początku stycznia gitarę do nauki jest już opłacona nie wiem dlaczego ale nie dotarła do mnie już pisałam w tej sprawie ale nie dostałam odpowiedzi dalej czekam. Dziękuję 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:40132442. Według trackingu zamówienie zostało doręczone 10 stycznia 2025. Jeśli przesyłka ostatecznie do Ciebie nie dotarła, to najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt z przewoźnikiem lub wniesienie reklamacji. W tym przypadku dostawą zajmował się InPost, numer przesyłki, wraz z jej statusem, znajdziesz w szczegółach zakupu. 

 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@MiMary   Wniesienie reklamacji do Allegro oczywiście.  Allegro jest organizatorem dostawy, Allegro dostarcza etykietę,  Allegro rozlicza koszty.

Na końcu okaże się że kurier dostarczył  przesyłkę a adres na etykiecie był zły.  Niedawno sam tak miałem, dobrze że  upomniałem się u kuriera i dobrze się skończyło.

Złożenie reklamacji do InPost nic nie wniesie, najpierw 30 dni na rozpatrzenie a potem decyzja odmowna.  Bo przesyłka została przecież gdzieś tam dostarczona a  za dokumenty odpowiada Allegro. 

oznacz moderatorów