Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam i opłaciłam topinambur. Mija właśnie 13 dni od daty zakupu a tu żadnych informacji od sprzedającego. Wchodzę na jego profil a tam towar nadal w sprzedaży, tylko z boku notatka zagubiona pośród opisu : "Wysyłki wstrzymane z powodu opadów śniegu i braku możliwości wykopania bulw". Napisałam do niego kiedy w takim razie zamierza wysłać towar (no bo cały czas jest w aktywnej sprzedaży na profilu), i czekam na odpowiedź. Ale kompletnie nie wiem co powinnam w takiej sytuacji zrobić??????
Została zawarta umowa, sprzedający ma obowiązek się z niej wywiązać. Jeśli chcesz aby Ci sprzedający na pewno odpisał jeszcze dziś, zadaj mu pytanie tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Ma obowiązek odpowiedzieć, a po 24 godzinach możesz tam poprosić o wsparcie pracownika allegro.
@Client:25946738 jeżeli nie chcesz dłużej czekać możesz poinformować go że odstępujesz od umowy i prosisz o zwrot środków (podaj numer konta lub poproś o zwrot przez allegro). Jeżeli zależy Ci na zakupie to niestety pozostaje tylko czekać.
To nie kujący ma prosić i odstępować od umowy, on chce otrzymać towar w czasie podanym na aukcji. To sprzedający stwarza problem i nie wywiązuje się z umowy.
Panie teoretyk daj mi pan święty spokój, nie czepiaj się każdej wypowiedzi. Udzieliłeś swojej porady, ja udzieliłem swojej. I na tym koniec. Nie wtrącaj się wszędzie gdzie Cię nie chcą.
Prośba do moderacji @mr_oma@_HolaOla_@nat_not @la_nika - zróbcie coś z tym użytkownikiem, wszędzie szuka zaczepki i przeciąga wątki.
@Client:79577720 Ja odnoszę się do tematu wątku, a ty znowu atakujesz i czynisz mi osobiste uwagi. Miałeś już wiele takich usuwanych. Ty możesz sobie nie chcieć, ale ja mogę zamieszczać posty w temacie.
Tak się zdarza zwłaszcza przy przesyłkach rzeczy które mogą zostać uszkodzone ze względu na warunki pogodowe (śnieg ,mróz ,upał) i trzeba też zrozumieć sprzedawcę który chce aby klient otrzymał nieuszkodzoną roślinę i był z niej zadowolony .Sam kupiłem kiedyś sporo kwiatów w doniczkach opłaciłem i ucieszyłem jak sprzedawca mi ich nie wysłał od razu gdy było -20 stopni na dworze tylko poczekał jak się ociepli .
@mwmonety Tu nie chodzi o transport, tylko o problem z wykopaniem topinamburu z zamrożonej i zawalonej śniegiem gleby 😂
@Client:25946738, myślę, że warto poczekać i dać Sprzedającemu szansę na odpowiedź drogą, którą wysłałaś mu wiadomość. Natomiast nie widzę tego zakupu na koncie, z którego tutaj napisałaś. Jeśli dokonałaś zakupu jako niezarejestrowany użytkownik, nie skorzystasz z Dyskusji. Zawsze jednak możesz zrezygnować z zakupu, tak jak radził Ci @Client:79577720.
Ostateczna decyzja należy do Ciebie. 🙂
@Client:25946738 Jeśli już chcesz zrezygnować z zakupu, to wyślij sprzedawcy mailem odstąpienie od umowy na podstawie art. 5431 Kc, ze względu na niedotrzymanie terminu realizacji, a jeśli to zrobisz, możesz żądać niezwłocznego zwrotu wpłaty. Nie odstępuj od umowy bez podania przyczyny, tylko z winy sprzedawcy. Jeżeli będzie problem ze zwrotem pieniędzy i jest to zakup bez rejestracji, możesz poprosić Allegro o pomoc przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@Client:25946738 opis aukcji jest wiążący skoro jest informacja :
"Wysyłki wstrzymane z powodu opadów śniegu i braku możliwości wykopania bulw"
To nie widzę powodu by się bulwersować, poczekaj jak stopnieją śniegi to sprzedawca wyśle, zgodziłaś się na takie warunki 😞 Poczekaj na odpowiedź w dyskusji / zapytaniu 🙂
jeżeli ten zapis był a aukcji w momencie zakupu, to nie jest on wiążący. Aukcja była nieregulaminowa. Nie można podawać konkretnego czasu wysyłki w odpowiedniej zakładce i jednocześnie pisać, że wysyłki wstrzymane.
@pulkownik66, jakkolwiek doceniam próbę rozluźnienia atmosfery, prosiłabym Cię o zostawienie pewnych przemyśleń dla siebie.
@mr_oma to można wstrzymać dostawę, jeżeli są jak w tym przypadku złe /tragiczne/ warunki pogodowe czy kategorycznie nie można podawać takiej info.
@pulkownik66 Może ten towar to ziemniaki i trudno się ich szuka w śniegu.🤣
@xyz96 zakup na allegro lokalnie, tam nie ma zakładki dostawa 😄 strony ustalają warunki miedzy sobą lub w opisie 😄
Niekoniecznie na Lokalnie, a jeśli nawet, to tam, zgodnie z regulaminem, jeżeli wysyłka ma być zrealizowana w czasie dłuższym niż 7 dni, należ podać czas wysyłki. Jeżeli go nie było, oferta była nieregulaminowa, jeżeli był ten czas i jednocześnie pojawiło się info o wstrzymaniu wysyłek, także była nieregulaminowa.
Nie bulwersuję się, tylko szukam porady/rozwiązania. Sądziłam, że w takiej sytuacji pogodowej sprzedający przynajmniej się do mnie odezwie i poinformuje o problemie z wykopaniem produktu. Ja nie muszę się na tym znać. Trochę się zaniepokoiłam, gdyż już dwukrotnie miałam do czynienia z nieuczciwymi sprzedawcami. Byłaby to już farsa, gdyby i tym razem się tak okazało - oby nie. Jeszcze w takim razie poczekam, uzbrajając się w cierpliwość i mając nadzieję, że to tylko pogoda stoi na przeszkodzie. A na takie warunki się nie godziłam, gdyż w momencie kupna tej informacji nie było.
A jaki był podany termin realizacji?
@exoryna to było allegro lokalnie tam nie ma terminów, strony się umawiają między sobą a skoro sprzedawca napisał że wyśle jak stopnieje śnieg to kupujący musi czekać 😄