Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@rafdre12162 niech sprawdzi w zakładce Środki i historia operacji.
A tu ma instrukcję aktywacji i wypłaty https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all...
@rafdre12162 Sprzedawca ma wpłatę w swojej zakładce Allegro Finanse i ma obowiązek wysłać Ci towar. Zakup masz tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
A w którym miejscu @rafdre12162 napisał, że zakup był na lokalnie (nie pomijając faktu, że nie przyszedł tutaj z problemem typu "nie widzę zakupionego przedmiotu")?
Może sprzedający ma wpłatę w zakładce, a może jej nie ma - to zależy od tego, czy blik akurat się nie wyłożył.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Jak się nie ma pojęcia, to lepiej się nie wypowiadać i nie prowokować. Tytuł wątku został zmieniony, wcześniej było tam o braku towaru w kupionych. Już przyszliśmy i szukamy zaczepki?
rafdre12162 zprawdź status platności w zakładce ,, moje zakupy ,, Jeśli jest opłacone domagaj się wysyłki .
rafdre12162 jełsi Ty w zakładce "kupione" masz status - opłacone . J ieśli dostałem maila: "sprzedający otrzymał Twoją wpłate" wówczas domagaj sie wysyłki . Jełsi nie dostałes takiego maila a status płatności masz "płatność rozpoczeta" wówczas sprzedający jeszcze Twojej wpłaty nie otrzymał. Z doświadczenia wiem że blik czasem sie zawiesza i klienci musza ponawiac. No ale wszystko idzie sprawdzic:)
@rafdre12162 sprawdziłam i było to na Allegro Lokalnie i może dlatego Sprzedający tego nie widzi. Ty zobaczysz ten zakup tutaj, a Sprzedający tutaj. Płatność przeszła i wszystko się zgadza.
Mam to samo twierdzi że nie dostał pieniedzy. Dyskusja rozpoczęta i walka o zwrot pieniedzy. Nie mam ani towaru ani kasy wszystko opłacone przelewem z banku i nadal twierdzi że nic nie otrzymał
Jak mam odzyskać pieniadze? Bo juz towaru nie chcę...