anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy ktos wie ,co sie dzieje z systemem?

Client:74514125
#10 Popularyzator#

Witam.

Nie moge licytowac,ani sfinalizowac transakcji!Gdzie nie uderze,tam tylko kreci sie czerwone koleczko,a po wypelnieniu formularza kontaktowego,pojawila sie informacja,ze nastapil blad,i ze pracuja nad tym.Moze ktos wie co sie dzieje?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

LEW433
#21 Demiurg#

Komp. czy telefon?

oznacz moderatorów

Client:74514125
#10 Popularyzator#

Dzieki za reakcje.Komputer.U Ciebie wszystko OK?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak, wyczyść przeglądarkę,

oznacz moderatorów

Puma1958
#1 Nowicjusz#

U mnie tez niemozna z kompa dokonywać zapisu w koszyku, płatnosci ect.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:74514125 Dla pewności sprawdź proszę czy problem występuje niezależnie od przeglądarki, z której korzystasz. 

Prześlij też zrzut ekranu z widokiem komunikatu, o którym piszesz.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:74514125
#10 Popularyzator#

Dziekuje za reakcje.Zawsze korzystam z tej samej przegladarki.Jednej jedynej.Jesli zas chodzi o zrzut ekranu z tym komunikatem ,to stanowczo przekracza to moje umiejetnosci.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak ale  z czasem taka przeglądarka nałapie śmieci i wówczas są problemy. Jak to przeglądarka?

oznacz moderatorów

Client:74514125
#10 Popularyzator#

Chrome.Co dziwniejsze w tel .mam to samo,i wlasnie przed chwila udalo mi sie zaplacic.Juz nic nie rozumiem!

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:74514125 Wygląda na to, że w Twoja przeglądarka zebrała już bardzo dużo danych, co uniemożliwia jej poprawne działanie. 

Tutaj znajdziesz szczegółową instrukcję czyszczenia plików cookies: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl&co=GENIE.Platform%3DDesktop (warto to robić raz na jakiś czas) 🙂 

Dodatkowo możesz sprawdzić, czy Twoja przeglądarka Chrome jest zaktualizowana (również zostawiam instrukcję: https://www.google.com/intl/pl/chrome/update/

oznacz moderatorów

Client:74514125
#10 Popularyzator#

Dziekuje za linki.Niestety pomimo tego ze robilem wszystko zgodnie ze wskazowkami nadal nie mam dostepu do swojego konta na Allegro.Tzn.na lap

oznacz moderatorów

Client:74514125
#10 Popularyzator#

topie.Teraz korzystam z tel.co jest uciazlwe.Nawet odpowiedziec na czacie nie moge z komp.bo ni moge sie zalogowac.Kakies sugestie?Bede b.wdzieczny!

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:74514125 Spróbuj się zalogować, korzystając wyjątkowo z innej przegladarki.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:74514125
#10 Popularyzator#

Wracam do tematu,ale z dobrymi wiadomosciami!Niestety nie udalo mi sie wyczyscic przegladarki,ale zainstalowalem ja na nowo(chyba,bo juz tylu rzeczy probowalem,ze nie wiem co zadzialalo).W kazdym razie moge juz w pelni korzystac z Allegro rowniez na laptopie.Publikuje ten tekst ,jako nowa  wiadomosc,bo chcialbym podziekowac wszystkim,przede wszystkim za reakcje,chec pomocy,linki,i zrozumienienie.Dobrze,ze sa jeszcze tacy ludzie jak Wy!Wszystkiego dobrego,i jeszcze raz wielkie dzieki!

oznacz moderatorów

marex19701
#9 Pomysłodawca#

Kliknij prawy klawisz myszy, pojawi ci się okienko i wybierz opcję wykonaj zrzut ekranu. Pojawi ci się przyciemniony ekran kopiowanej strony, wtedy naciśnij lewy przycisk myszy i przeciągając kursorem po ekranie wybierz obszar który chcesz skopiować kopiowany obszar rozjaśni się. Powtórz tą czynność po drugiej stronie ekranu. Na koniec kliknij w okienko pobierz wtedy to co zaznaczyłeś, automatycznie zapisuje ci się na dysku w folderze <<Pobrane>>. Mam nadzieję, że pomogłem Pozdrawiam -marex19701

oznacz moderatorów

TYMEK01JM
#7 Wielbiciel#

Mam to samo pokazuje błądi koniec ale tylko przy licytacji

 

oznacz moderatorów