Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chce kupić na allegro lokalnie używana część samochodowa.
Nie jest tania, kosztuje 1200.
Sprzedawca informuje, że część jest sprawna, a co jesl okaże że jednak tak nie jest, i prześlę mi część uszkodzona.
Czy ochrona kupującego działa w tym wypadku. Przecież sprzedawca może się upierać, że wysyłam sprawna, i nie będzie chciał oddać pieniędzy.
Nie wiem, czy ryzykować taki zakup.
Będę wdzięczna za wszystkie odpowiedzi.
@buba-b22 Jeżeli cześć będzie uszkodzona, masz prawo do reklamacji. Sprzedawca odpowiada za wady towaru na podstawie rękojmi przez 2 lata, o ile w ogłoszeniu w sposób jednoznaczny nie ograniczył lub nie wyłączył rękojmi. Jeśli sprzedającym jest firma, sklep, masz też prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Prywatny sprzedawca nie musi przyjmować zwrotów bez podania przyczyny, ale musi przyjmować takie zwroty w ramach reklamacji, gdy towar ma wady. W przypadku problemów, możesz otworzyć Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i poprosić o pomoc pracownika Allegro, możesz też skorzystać z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia , który działa także na Allegro Lokalnie.