Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo, po raz pierwszy kupiłem produkt z Allegro. Sprzedawca sprzedał mi niedziałający produkt zamiast nowego. Wysłałem komputer do Azerbejdżanu zanim dowiedziałem się że jest zepsuty. Napisałem o problemach do sprzedawcy i wysłałem wideo. Sprzedawca mnie oszukał, nie spieszył się więc 14 dni minęło. Sprzedawca powiedział mi zwrócić produkt, co mam teraz zrobić? Przecież laptop jest w Azerbejdżanu.. Chcę również, aby sprzedawca zapłacił moje pieniądze i dodatkowe odszkodowanie. Poza tym muszę zapłacić za odesłanie komputera, wszystkie moje nerwy są pomieszane. Mam prawo zwrócić produkt w ciągu 14 dni ale nie zdążę. Co mam więc robić? Bardzo proszę o pomoc. I proszę odpowiadać w języku angielskim, bo właśnie tę wiadomość wytłumaczył mi znajomy znający Polski. Pozdrawiam
Podczas korzystania z Allegro, często wszystkie nerwy są pomieszane.
When the product was damaged or need to be fix you have 2 years of reclamation rights to the seller if it was a company just send laptop to fix it to seller from country where it actually is. Seller after repairs should refund you sending cost you must send to him document that proclaim how much you have paid for the package. There is no refund for broken laptop as noone know it was not damage during delivery to you or that other country
l claim my money to back. How can l do?