Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie.
Piękny ale chyba pusty slogan "Gwarancja Bezpiecznych zakupów"
Od dłuższego czasu próbuję się doprosić o zwrot pieniędzy z funduszu ochrony kupujących na Allegro.
Kupiłem w listopadzie sprzęt na Allegro lokalnym wpłaciłem pieniądze przez portal Allegro i ani widu ani słychu. Nie otrzymałem sprzętu kwota nie mała bo ponad 700 zł.
Zgłosiłem oficjalnie problem do Allegro, podesłałem potwierdzenia z banku itp.
Raz była rozmowa telefoniczna z pracownikiem Allegro (chyba nie do końca był kompetentny bo musiałem od nowa wszystko tłumaczyć i ponownie wysyłać dokumentację)
Nic zupełnie nie dzieje się w tej sprawie, ile trzeba czekać na pozytywne załatwienie?
Czy ktoś z was ma podobne doświadczenia?
Co mogę jeszcze zrobić w tej sprawie?
gwarantujemy bezpieczne zakupy" pięknie brzmi ale wygląda na to że to tylko chwyt reklamowy do przyciągnięcia jak największej liczby klientów do korzystania z portalu aukcyjnego.
Co mam robić, pomocy!
Pozdrawiam AKrx7
Złożyłeś wniosek do POK? Jak został rozpatrzony, negatywnie, czy pozytywnie? Dołączyłeś wszystkie wymagane dokumenty? Czym Allegro uzasadnia odmowę wypłaty rekompensaty?
Wnioski są rozpatrywane w terminie do 30 dni.
Kliknąłem przez portal "Problem z zamówieniem" Rozpisałem się dokładnie o co chodzi, podałem szczegóły rozmów ze sprzedającym, dołączyłem załącznik z potwierdzeniem wpłaty.
Korzystałem też przez "Poproś o pomoc pracownika" też nic to nie dało.
Ręce opadają, co dalej robić?
Nie przypominam sobie żebym dostał mailem jakieś powiadomieni a tym bardziej informacji o rozpatrzeniu mojego wniosku.
Eeee, czyli nie wystąpiłeś o odszkodowanie z Programu Ochrony Kupujących.
https://allegro.pl/pomoc/szukaj?fraza=pok&typ=dla-kupujacych
Dziękuję, zaraz zajmę się lekturą:)
Kucze.... Zakup był 01Listopada!
180 dni minęło 01Maja i co teraz mam zrobić?
@Fan-Technics Czy zakup był dokonany z konta, z którego tutaj piszesz?
Witam.
Zakup był z innego mojego konta.
@Fan-Technics Więc poproszę o login tego konta, bez podstawowych informacji niestety nie będę w stanie Ci pomóc.
Dziękuję Olu.
Mój login to AKrx7
chodzi o zakup:
https://allegrolokalnie.pl/oferta/technics-su-v900
Oferta: a09c5309-0d24-49ad-80f6-8e4303018ab9
@Fan-Technics 24 marca otrzymałeś od nas wiadomość mailową z informacjami jak ubiegać się o zwrot pieniędzy w ramach Programu Ochrony Kupujących. Od tego momentu do dnia dzisiejszego Twój wniosek do nas nie dotarł, nie kontaktowałeś się również z nami w tej sprawie. Niestety teraz regulaminowy okres 180 dni już upłynął, więc nie ma możliwości, abyś skorzystał z tego Programu.
A kiedy zacząłem "walkę" z tą sprawą?
Pewnie pod koniec listopada lub w grudniu?
A odpowiedź i instrukcje na koniec marca?
Możliwe ze mail mi umknął, każdy wie co się działo w marcu w naszym kraju.
Nie będę tego komentował.
Rozumiem że teraz to już tylko organy ścigania.
Jak się spóźnię z zapłatą co miesięcznego "haraczu" na rzecz Allegro to szybciutko jest reakcja z państwa strony.
Ale jak potrzebna pomoc to kończy się tak jak widać.
Miało być tak pięknie a wyszło jak zawsze:(
Ale jak widać każdy sobie rzepkę skrobie.
Trudno
@Fan-Technics Wynika z tego, że to Twoje zaniedbanie lub przeoczenie, a mogłeś odzyskać pieniądze. Teraz pozostaje Ci iść na policję, zgłosić przestępstwo i na własną rękę starać się o zwrot kosztów.
Tak też zrobię.
Ale puki co dziękuję za próbę pomocy z twojej strony.
Pozdrawiam .
Dzień dobry.
Ponownie usunięto mi kilka ogłoszeń.
Oto jedno z nich, proszę powiedzieć co z nim jest nie tak.
Bo nie bardzo widzę gdzie jest problem.
@Fan-Technics Usunęliśmy tę ofertę z powodu linków do zewnętrznych stron, które są widoczne na zdjęciach.
To jest znak wodny z logo mojego sklepu.
Logo sprzedawcy też jest zabronione?
Jest to po to żeby nikt nie podbierał moich zdjęć,
Zgłaszałem wam sprawę wystawionego ogłoszenia przez innego sprzedawcę z wykorzystanymi
moimi zdjęciami. Wysłałem link i zdjęcia i co z tego? Nic, czyli jak zwykle.
Nic nie zrobiliście w tej sprawie, ogłoszenie jest cały czas wystawione.