anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę sfinalizować transakcji?

andremi
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, nie mogę dokończyć transakcji kupna na Allegro lokalnie. Wysłałem zapytanie o dostawę, sprzedający przesłał wiadomość, uzgodniliśmy dostawę, ale mam nadal wyszarzone ole zapytaj o dostawę i nie mam opcji kontynuacji transakcji. Czy sprzedający powinien coś ze swojej strony zaakceptować?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@andremi Cześć. 🙂 Prześlij proszę link do tej oferty, a także zrzut ekranu 🙂 

oznacz moderatorów

andremi
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

andremi
#7 Wielbiciel#

 Olu, S.O.S. :). Mam sprzedającego na łączach i nie wiemy co zrobić.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

andremi
#7 Wielbiciel#

Przebieg transakcji nie wyglądał tak jak w instrukcji. A od której jutro dostępna jest pomoc?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Rożnie ale od 8.00 powinni być.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@andremi spróbuj proszę teraz kupić te dwa przedmioty. Ja nie miałam problemu i przycisk "wybierz dostawę i płatność" nie był szary. 
Sprzedający najprawdopodobniej wcześniej nie miał podanej metody dostawy i to powodowało problem. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

andremi
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

jak wchodzę na ogłoszenie,

https://allegrolokalnie.pl/oferta/amplituner-yamaha-rn402d-srebrny

żeby jeszcze raz przeprowadzić transakcję, to mam tylko aktywny przycisk "wróć do zamówienia"

andremi_0-1673626191160.png

a jak wchodzę w zamówienie to dalej mam wyszarzony przycisk

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@andremi Dzięki! A czy mogę Cię prosić o zrzut z widocznym ekranem po kliknięciu w "Wróć do zamówienia"? 

oznacz moderatorów

andremi
#7 Wielbiciel#

andremi_0-1673628196321.png

oznacz moderatorów

andremi
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, czy dzisiaj moderacja jest jeszcze osiągalna?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@andremi Tak, jestem 🙂 

oznacz moderatorów

andremi
#7 Wielbiciel#

andremi_0-1673628488066.png

Nadal wyszarzone pole Zapytaj o dostawę 😞

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@andremi Wygląda na to, że sprzedający nie określił jeszcze warunków dostawy. W czacie z Tobą w sekcji Sposób dostawy powinien wybrać z listy metodę dostawy. W sekcji Koszt dostawy niech wpisze kwotę, którą ustaliliście. Następnie musi zatwierdzić wybór (kliknąć w [ustaw te warunki dostawy]). 

oznacz moderatorów

andremi
#7 Wielbiciel#

Ok, spróbujemy.

oznacz moderatorów