Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego po zgłoszeniu agresywnego zachowania i wulgarnej formy wypowiedzi sprzedającego, serwis Allegro nie podejmuje kroków wobec takiego sprzedającego?
W końcu to uderza w jakość waszego serwisu.
Np czemu nie zawiesicie mu konta? ( a nie zostało zawieszone, bo widziałam jego oferty w kolejnych dniach po zgłoszeniu nagannego zachowania).
@KingaD7 podaj proszę numer zamówienia, które złożyłaś u tego sprzedającego. Zapewniam, że zawsze podejmujemy działania w przypadku zgłoszeń o wulgarnym zachowaniu, jednak nie wszystkie nasze działania są widoczne dla innych użytkowników.
Nie złożyłam zamówienia. Zadałam pytanie odnośnie produktu i dostałam chamską odpowiedź. Oczywistym jest, że nie będę sładać zamówień u takich osób.
Mam tę samą sytuację. Czy jest coś, co mogę zrobić, aby ostrzec innych użytkowników?
@KingaD7, @alex__27 prześlijcie proszę zrzuty ekranu otrzymanych wiadomości od sprzedawców (tak, aby był widoczny nadawca, data oraz godzina) przez ten formularz. Po wybraniu metody kontaktu - wiadomość mailowa - będzie możliwość dodania załączników.
Wysłałam wiadomość wraz z zrzutem ekranu i dostałam odpwoiedź:
"Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Po takich zgłoszeniach dział bezpieczeństwa podejmuję stosowne kroki względem Sprzedawcy po weryfikacji sprawy.
Natomiast nie możemy udostępnić Pani dokładnych informacji odnośnie konta innej osoby.
Jeśli zgłoszenia dalej będą się pojawiały a konto nie było zawieszone czy zablokowane jak najbardziej dział bezpieczeństwa może podjąć takie kroki. "
Jednak czy to faktycznie jest to czego oczekiwałam? Trochę nie. Jednak chciałabym wiedzieć czy druga strona poniosła jakieś konsekwencje (przymajmniej w mojej sprawie). Taka informacja zwrotna wydaje mi się dośc naturlana. W przeciwnym razie nie mamy poczucia, że nasze działania jako kupujących w ogóle przynoszą jakiekolwiek skutki.
Pozdrawiam
Ja zostałam oszukana przed prywatnego sprzedawcę, dostałam rekompensatę z Allegro Protect i tyle. Dyskusja zakończona, żadnej informacji odnośnie konsekwencji wobec oszusta. Wysłałam zapytanie do BOK i dowiedziałam się, że żadnych konsekwencji nie będzie, a sprawa jasna jak słońce, sprzedawca się przyznał 🙂 Jak to świadczy o serwisie? Martwi mnie, że stosując taką politykę Allegro zachęca oszustów i naraża kupujących na nieprzyjemności. Nawet jeśli summa summarum odzyskają pieniądze z ubezpieczenia, jak ja, przechodzenie przez takie sytuacje jest nieprzyjemne i zabiera czas.
Nie powinno tak być, teraz żaden ze sprzedających tak aktywnie się wypowiadających na forum się nie wypowie, oni tylko straszą tu na forum kupujących. Bez kupujących nie istniejecie, jakbyście nie wiedzieli.
Mnie sprzedający szantażował po zakupie (przez rozmowę we serwisie allegro), że jak nie przyjmę zwrotu to dostanę negatyw (jestem osobą prywatną). Allegro nie dostrzegło żadnych nieprawidłowości z zachowaniu kupującego. Grunt żeby prowizja była opłacona.
@Zwierzakus czy zgłosiłeś nam tę sytuację?
Oczywiście że zgłosiłem. Uznaliście że nie mam obowiązku przyjmować zwrotu ale w szantażu nie widzieliście nic złego, bo jak to skomentowaliście " Nie wiemy co zaszło poza rozmową allegro". To było za czasów gdy allegro było dla osób prywatnych.
@Zwierzakus ok, dziękuję za odpowiedź. Rozumiem, że to było dawno temu, mogę odpowiedzieć, że gdybyś przesłał nam zrzuty ekranu z wiadomościami niezgodnymi z naszymi zasadami, podjęlibyśmy działania.
Natomiast sami nie śledzimy korespondencji między kupujący a sprzedającym, dlatego to ważne, aby takie sytuacje zgłaszać.
Podany przykład niczego nie udowadnia, ponieważ nie miałyśmy możliwości zweryfikowania tego zgłoszenia, mimo próśb nie otrzymałyśmy podstawowej informacji (numeru zamówienia).
Przesyłałem zdjęcia treści rozmów, wszystko zrobiłem co chcieliście. Proszę czytać ze zrozumieniem - sprawa się zakończyła gdy daliście odpowiedź " Nie wiemy co zaszło poza rozmową allegro". I nie usunęliście komentarza negatywnego. Dlaczego tak wiele jest podobnych tematów ? Bo pozwalacie na szantaż przez kupujących.
Przykład bardzo podobny. I co robicie ? Olewacie sprawę.
@Zwierzakus no na allegro lokalnie negatyw Ci nie grozi
To było za czasów allegro dla osób prywatnych. A brak komentarzy na lokalnie moim zdaniem to wada. Choć system komentarzy na allegro jest zły, bo tylko kupujący go wystawia a bywają sytuację gdzie to właśnie kupujący powinien dostać negatywa.
Nie zgadzam się z tym, że kupujący też powinni dostawać komentarze na Allegro. Miałoby to sens tylko po to, by sprawdzić czy autor negatywa jest problematyczny. A po co skoro sprzedawca może usunąć bezzasadną opinię. Za to na Allegro Lokalnie są niezbędne, nie rozumiem dlaczego tam w ogóle nie ma systemu ocen.