Dlaczego przy prubie licytacji wyskakuje BŁĄD

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przy licytacji wyskakuje błąd licytacji i nie jest to wina mojego urządzenia z przeglądarki jest to samo z kąta mojej partnerki też nie da się licytować

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@michaldriver prześlij proszę zrzut ekranu z pełnym oknem przeglądarki, na którym będzie widoczny komunikat o błędzie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Screen

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@michaldriver Ponownie proszę o przesłanie zrzutu ekranu, o którym wspominała Monika. Jeśli masz problem z jego zdołączeniem, wyślij go jako załącznik na adres: spolecznosc@allegro.pl.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@michaldriver Zrzuty nie są aktualne. Nie widać też na nich pełnego okna przeglądarki. Jeśli korzystasz z aplikacji, w pierwszej kolejności ją zaktualizuj i sprawdź czy dzisiaj problem znów się powtórzy.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Aplikacje mam po aktualizacji i nie da sie licytować w przeglądarce jest to samo z innego użądzenia też z konta mojej partnerki jest to samo nie da sie licytować sprzedający odp mi że to wina allegro lokalnie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@michaldriver W takim razie proszę Cię o przesłanie aktualnych zrzutów z przeglądarki z widocznym całym oknem łącznie z datą i godziną.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wysłałem na email podanego przez panią bo tu sie nie da

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@michaldriver Proszę Cię jeszcze o podanie numerów ofert. Na przesłanych zdjęciach niestety nie są widoczne.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zablokowali wszystkie oferty sprzedającego wszystko jasne🤐