Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam tydzień temu wysłałem tablet do firmy [edycja] i jak do tej pory nie wpłynęły pieniądze za zwrot zareklamowane go towaru..ta firma jest wszechmiar nie polecana ja ze swej strony do wyjaśnienia wstrzymuje się od zakupow
@Client:71554179 Firma ma 14 dni na ustosunkowanie się do Twojej reklamacji. Jeżeli w tym czasie nie odpowie, tym samym reklamację uważa się za uwzględnioną. Sprzedawca może sprzęt naprawić i Ci odesłać. Niekoniecznie musi zwracać pieniądze. Zwrócić Ci będzie musiał koszty odesłania reklamowanego towaru (przy uznanej reklamacji)
Taa chyba że sam napisał bym odesłał na wysłał kuriera towar zabrany a kasy nie ma
To w końcu zwrot, czy reklamacja? Może to jest dobra pora, by poznać własne prawa i obowiązki, jako kupujący..? Reklamację składasz w przypadku niezgodności towaru z umową. Nie możesz odstąpić od umowy, jeśli sprzedawca usunie wadę, lub wymieni towar na taki bez wad. Jeśli więc była to reklamacja, to nawet nie upłynął jeszcze przewidziany przepisami termin jej rozpatrzenia. Więc nie wiem, na jakie pieniądze czekasz i czemu sprzedawca miałby uwzględnić żądanie ich zwrotu. Zwrot (konsumencki) to coś całkiem innego. Ale piszesz o reklamacji, więc nie będę się rozpisywał o zwrotach.
Zwrot związku z reklamacja...Satysfakcjonująca odpowiedz
Zwrot w ramach reklamacji też przysługuje, jednak przy pierwszej reklamacji sprzedawca nie musi zwracać pieniędzy, tylko może towar naprawić lub wymienić. Dopiero gdy sprzęt popsuje się po raz drugi i będzie to wada istotna, można skutecznie odstąpić od umowy i wtedy sprzedawca musi oddać pieniądze.
@Vryko teraz nie trzeba znać swoich praw
bo sprzedawca jak i allegro podsuwa je Kupującemu zgodnie z ustawą konsumencką
ale konsument musi umieć czytać