anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dostałem szafkę nocną i jest nie kompletna

Client:102390501
#1 Nowicjusz#
  •  
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:102390501 napisz do sprzedawcy i złóż reklamację, my tego nie zrobimy za Ciebie 😉 Jak będzie problem to wróć po kolejną poradę 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:102390501 Masz tu takie narzędzie jak dyskusja, tam wszystko wyjaśnisz i pomoże Ci w tym Allegro: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

Oprócz narzędzia typu "dyskusja" - masz bardziej właściwe i normalne narzędzia typu: tel. do sprzedawcy, email, złożenie reklamacji - kolejność wymieniłem.

oznacz moderatorów