Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wylicytowalam towar i chce go zwrocic. Dla mnie jest wadliwy. Kupujacy chce go wziasc do weryfikacji ale juz na tym etapie jest wymiana zdan. Nie chce zwrocic pieniedzy dopiero jak go sprawdzi, ale ja juz go nie chce spowrotem. Pisalam ze odyslam na swoj koszt to odpisal ze nie przyjmuje zwrotu. Jaka mam pewnosc ze nie przysle mi tego samego a powie ze jest ok. Wkoncu przesylki beda wiecej warte niz sam towar.
Jeśli sprzedający nie ma firmy a sprzedaje indywidualnie nie musi przyjmować zwrotów .
@Madziula292 Cześć. Sprzedający jest osobą prywatną i nie ma obowiązku przyjmowania zwrotów.
Jeśli urządzenie nie działa zgodnie z opisem - możesz złożyć reklamację z tytułu rękojmi. Żeby sprzedający mógł wydać decyzję reklamacyjną, musi się zapoznać ze stanem towaru i dlatego poprosił Cię o jego odesłanie.
Jeśli reklamacja będzie zasadna i zostanie rozpatrzona pozytywnie, to sprzedający zwróci Ci koszt wysyłki produktu na reklamację.
Po pierwsze osoba prywatna nie ma obowiązku przyjmowania zwrotów. Po drugie z tytułu rękojmi możesz żądać naprawy, wymiany lub obniżenia ceny. W razie jeśli doprowadzenie do stanu zgodności z umową jest niemożliwe, to wtedy możliwe jest dopiero odstąpienie od umowy. Oczywiście pod warunkiem uznania reklamacji za zasadną przez sprzedającego. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest zapoznanie się sprzedawcy z reklamowaną rzeczą, jeśli mu jej nie udostępnisz (czyli wyślesz) do oględzin może spokojnie reklamację odrzucić.