anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry, mam wrażenie,że zapłaciłam podwojnie za zakup

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:27766100
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

mam wrażenie,ze dwukrotnie zapłaciłam za te samą przesyłkę .Może się mylę …proszę o wsparcie w tym temacie 

IMG_8101.jpeg

IMG_8100.jpeg

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:27766100 Jak 2x razy za to samo to środki same wrócą w ciągu 3dni.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:27766100 dokonałeś dwóch zakupów tego samego produktu. Numery zamówień to: f3768bf0-f1c4-11ed-a869-4f628bcf1fb1 oraz 46989710-f1c5-11ed-8d1f-ad461d17a5db. Natomiast zamówienie 46989710-f1c5-11ed-8d1f-ad461d17a5db czyli to z 13.05.2023, 21:35 nie zostało nadane. Skontaktuj się ze sprzedawcą na przykład przez Centrum Wiadomości, by uzyskać zwrot środków. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:27766100
#7 Wielbiciel#

Dzien dobry

Dziekuje za podpowiedz ,napisalam

do sprzedajacego i bardzo szybko środki zostały mi zwrócone na moje konto . 
Pozdrawia Alicja

 

oznacz moderatorów