anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry. Nie mogę zapłacić za zakup. Aplikacja informuje, że nie ma internetu. Ale to nie jest p

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:110118783
#7 Wielbiciel
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:110118783 Spróbuj na innej przeglądarce. Upewnij się, że masz dostęp do internetu. Na wszelki wypadek możesz wyłączyć i włączyć urządzenie. Daj znać czy pomogło. 

Jeśli nie, wyślij zrzut ekranu. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:110118783
#7 Wielbiciel

Screenshot_20251215_094617_Allegro.jpg

 Już to zrobiłem, ale nie pomogło. Nie mogę też wpisać numeru karty.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:110118783 a wersje aplikacji masz aktualną 

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:110118783 proszę, wykonaj poniższe kroki: 

- Wyczyść przeglądarkę i usuń pliki cookies (tzw. ciasteczka).

- Sprawdź, czy problem występuje na innej przeglądarce/urządzeniu.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:110118783
#7 Wielbiciel

Dziękuję bardzo. Musiałem zaktualizować aplikację)). Miłego dnia.

oznacz moderatorów