anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dziwny sprzedawca i powolna wysyłka.

MAMY ROZWIĄZANIE!
sgrey699
#7 Wielbiciel#

Cześć wszystkim. 

26 maja zakupiłam monitor od pewnego Pana na allegro lokalnie. Po około dwóch dniach od wpłaty pieniędzy postanowiłam przejrzeć ogłoszenie jeszcze raz no i zobaczyłam to czego wcześniej nie widziałam bo opis przeczytałam polowicznie a najwidoczniej ostatniego zdjęcia już nie zobaczyłam. Okazało się, że monitor jest uszkodzony. Zdjęcia zrobione, ale tak że końcówka monitora była ucieta, albo zasłonięta kartka. Dopiero ostatnie zdjęcie pokazywało z daleka uszkodzenie monitora. Natomiast informacje o tym, że monitor jest uszkodzony mogłam wyczytać pomiędzy specyfikacjami. Z racji tego, że to allegro lokalnie to nie mogę starać się o zwrot I również sprzedający nie widzi podstawy do tego żeby na ten zwrot się zgodzić. Pogodzilam się z minusem w portfelu, ale tak jak mówiłam zapłacone zostałem 26 a do dnia dzisiejszego, żadnej informacji na temat mojej wysyłki. Jest jakiś cień nadzieji, że mogę się starać o zwrot bo zwleka z wysylka? Doczytałam się, że sprzedawca ma wysłać niezwłocznie ale do 7 dni. Po 7 dniach musi dogadywać się z kupującym. Zapłaciłam za przesyłkę 40zl kurierem ale na @ też nic nie przyszło że została nadana. Liczę tylko dni robocze I w poniedziałek mija ten 7 dzień. Jakieś pomysły? Będę bardzo wdzięczna. Głupio się nadzialam a myślałam, że takich ludzi na allegro już nie ma. Mój błąd 😐

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
LEW433
#21 Demiurg#

@sgrey699 Jeżeli oferta wprowadza w błąd, brak dokładnie opisu uszkodzenia,ukryta wada nie była opisana, możesz składać reklamację z tego tytułu, na początek otwórz dyskusję i spróbuj wszystko wyjaśnić, po 24 godz All Ci w tym pomoże: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

To są uroki kupowania na AL ,gdzie większość sprzedawców to tacy co sprzedają tylko czasami jakieś niechciane już przedmioty które swoją świetność mają dawno za sobą ,lepiej kupować na zwykłym allegro gdzie łatwiej odzyskać swoje pieniądze w przypadku swojego niezadowolenia z zakupionego przedmiotu. Tu jak piszesz sprzedawca prawdopodobnie celowo opis o usterce wpisał tak aby potencjalny klient tego nie zauważył tak samo zdjęcie usterki było na końcu i mało czytelne a takie istotne sprawy powinien opisać czytelnie jak również dokładnie pokazać na foto wielkość uszkodzeń.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@sgrey699 Dlaczego godzisz się na ten zakup, skoro opis był zmanipulowany? Zobacz inny watek, w którym sprzedawca także ukrył informację o wadach w długim ciągu parametrów technicznych i zrobił zdjęcia tak, aby wad prawie nie było widać; https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/blokada-konta-za-nic-brak-pomocy...

Kupujący otrzymał rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a sprzedawca miał zablokowane konto za manipulacje.

Lepiej więc otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE w której sprzedawca ma obowiązek się wypowiedzieć i powołaj się na wprowadzający w błąd opis. Napisz, że rezygnujesz z towaru z tego powodu i domagaj się zwrotu wpłaty. Po 24 godzinach w dni robocze poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Będzie on miał wgląd w opis aukcji i zareaguje odpowiednio. Poza tym, jeżeli w ogłoszeniu nie było podanego czasu wysyłki, sprzedawca musi wysłać towar w ciągu 7 dni, liczą się dni kalendarzowe, nie robocze. Jeżeli ten czas minął i towar nie został wysłany, możesz zrezygnować dodatkowo z tego powodu.

oznacz moderatorów
sgrey699
#7 Wielbiciel#

Między mną a sprzedawcą wywiązała się już dyskusja gdzie mówi mi, że nie mam prawa do zwrotu bo jest to allegro lokalnie i przestał mi skopiowany regulamin AL. Nie uważa też żeby zwrot był konieczny. Ja napisałam tylko, że chciałabym zrezygnować z zakupu ze względu na to, że stan w ogłoszeniu był używany a nie uszkodzony (teraz już wiem że nie można na AL takiego wstawić) no i dopisałam, że dopiero pod koniec ogłoszenia można było wczytać się w info na temat rzeczywistego stanu. Wobec tego mam pisać jeszcze raz i czekać 24h? Czy mogę w takim razie od razu uderzać do allegro? 

Pan nie należy do sympatycznych i wywiązała się między nami dyskusja gdzie zarzuciłam mu celowe ukrycie, ale napisałam że nie oczekuje wymijających odpowiedzi bo już wcześniej dał mi do zrozumienia, że to tylko i wyłącznie moja wina. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sgrey699 wasza rozmowa ma miejsce na czacie Allegro Lokalnie, a żeby nasz pracownik mógł się wypowiedzieć powinnaś założyć dyskusję. Jako prywatny sprzedający nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu, ale reklamację musi rozpatrzyć, dlatego załóż dyskusję korzystając z powyższego linka i w niej po 24h poproś o pomoc pracownika Allegro.  

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów