Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, chce podzielić się swoją sprawą. Otóż, w dużym skrócie. Jakiś czas temu sprzedałam monitor komputerowy z uszkodzeniem które zostało jasno wyszczególnione w opisie, słowa nie budziły żadnych podejrzeń. Dla każdego, kto przeczytał opis był jasny, niestety nie dla Pana kupującego, który w ogóle przed zakupem tego opisu nie przeczytał. Oczekując w pełni sprawnego monitora wartego 1500zl który kupił za 200zl otworzył dyskusje z problemem, że został wprowadzony w błąd i chce zwrócić. Napisałam oczywiście, że nie ma możliwości zwrotu gdyż jestem osobą prywatną. Niestety, zgłosił się do POK i jakiś pracownik bezmyślnie przyznał ten pok mimo że absolutnie nie było ku temu powodu. Otrzymałam blokade sprzedaży, z początku kazano mi opłacić ten pok i wtedy konto zostanie odblokowane, więc odwołam się od tej decyzji gdyż nie powinnam za to płacić skoro przedmiot byl zgodny z opisem. Niestety, otrzymałam po tym odpowiedź że nie muszę jednak płacić tego POK jednakże, uwaga, moje konto nie zostanie odblokowane '' za wprowadzenie kupującego w błąd'' sprawa trwa po dzień dzisiejszy, nikt z allegro nie chce mi pomóc. Proszę mi odpowiedzieć JAKIM PRAWEM zostałam tak potraktowana i jakim prawem mam blokade konta dożywotnio tak naprawdę bez powodu? Jak można wprowadzić kogoś w błąd, jeśli informacja zawarta jest w opisie i wystarczyło go jedynie przeczytać ot cała filozofia? Proszę aby ktoś zajął się ta sprawa i ściągnął blokade z mojego konta, bo to niedorzeczne.
@Anita99_ znamy Twoją wersję teraz poczekamy na allegro zanim padną jakieś porady @msniezek @_HolaOla_ prosimy o wypowiedź 😄
@Anita99_ No właśnie, a niektórzy stali bywalcy forum zarzucaj mi, że ja straszę POK-iem. Jak widać, trzeba się POK-u bać, nawet w tak z pozoru oczywistych sytuacjach. Jeżeli reklamacja została uznana za bezzasadną, spłacać nie musisz, ale konto zawieszone, niestety.
@Anita99_ Wiesz, wiele razy tutaj czytaliśmy takie historie a potem było drugie dno.... Nie twierdzę że osoby obsługujące allegro kontakt to mysliciele ( a raczej na pewno nie ) ale bana "za darmo" nie dają.
Pytania: Jaki był opis i co reklamował kupujący, aha i jak szybko odpowiadałaś na pytania ( na to Allegro jest uczulone)...
Kupujący reklamował, że monitor ma zbita matrycę. Tylko że w opisie bylo dokładnie zdanie "Wystawiam jako uszkodzony, zbita matryca, do wymiany". Więc oczywiście nie może zwrócić z powodu wady opisanej w opisie, innych zastrzeżeń nie było, żadnych utajonych wad.
Niby sytuacja oczywista, nie było powodu do uznania reklamacji. Skąd więc POK?
Skąd POK, no właśnie, również mnie to zastanawia, moim zdaniem błąd pracownika który przyznał ten POK bez zaznajomienia się w ogóle z sytuacją i powodem, bo najciekawszy jest fakt, że ten POK został zatwierdzony właściwie od razu po złożeniu wniosku.
@Anita99_ POK ostatnio działa bardzo sprawnie, to dobrze dla kupujących, ale już gorzej dla sprzedających.
Piszesz tak; Napisałam oczywiście, że nie ma możliwości zwrotu gdyż jestem osobą prywatną.
Zwrotu bez podania przyczyny możliwości nie ma, ale kupujący zgłosił jakiś problem, napisał, że został wprowadzony w błąd, a to już nie jest zwrot bez podania przyczyny, tylko reklamacja. Podejrzewam, że zgłosił coś jeszcze, coś, czego nie było w opisie, albo coś, czego się dowiedział od Ciebie przed zakupem w pytaniu o przedmiot, a co nie było prawdą.
@Anita99_ Jeżeli to jest prawda to Allegro się znowu wcina w reklamację....... Czy Allegro napisało JAK wprowadziłaś kupującego w błąd?
Allegro swoją decyzję na początku gdy kazali mi płacić POK i odmowilam uargumentowalo tym, ze, cytuję tylko nie dosłownie, poszukam w wiadomościach jednak brzmiało to mniej więcej tak 'kupujący prosił na dyskusji o zwrot gdyż zakupił przedmiot myśląc że jest sprawny, dla pani sprawa była jasna i odpowiedź brzmiała NIE dlatego uznaliśmy wniosek POK'. Oczywiście znam swoje prawa i pisałam też w tej kwestii że allegro nie może podważac mojej decyzji reklamacyjnej, napisałam również na kontakcie czat i tam pracownik potwierdził że allegro nie ma do tego prawa, po zrobieniu screena i wysłaniu w kontakcie dotyczącym tej sprawy dalszą odpowiedzią było to, że jednak mam nie płacić ale konta nie odblokuja za wprowadzenie w błąd.
@Anita99_ Nie zobaczymy tego, aż admin nie zatwierdzi. Daj link do tej aukcji.
Chętnie dałabym link do aukcji ale po pierwsze to allegro lokalnie a po drugie co najgorsze jako że konto zablokowane to dostęp do aukcji i jej opisu ma tylko allegro, bo oferta jest usunięta
@Anita99_ Wejdź w zakładkę Sprzedaż--->Zamówienia. Co tam masz? Mimo zawieszenia konta tam powinnaś mieć dostęp.
To nie jest fake?
@Anita99_ Wiesz co, musi tu być jakies drugie dno, bo jeżeli to co piszesz jest prawdą - to byłaby to kompromitacja pracownika Allegro....
Jedyne co mi przychodzi na myśl, to ze pracownik allegro zatwierdził wniosek POK bez zastanowienia i zamiataja sprawę pod dywan aby to ukryc. Wszystko co pisze jest zgodne z prawdą, co do słowa w opisie znajdowała się informacja która zacytowalam, oczywiście każdy chyba zgodnie stwierdzi, że takie słowa niczym nie wprowadzają w błąd i nie budzą podejrzeń. Jestem naprawdę zawiedziona postawą allegro.
@Anita99_ Jeżeli jest dokładnie tak, jak piszesz, wszystko się wyjaśni. Nie martw się 🙂
@Anita99_ Napisz mi jeszcze, czy wystawiając aukcję zaznaczyłaś w parametrach, że uszkodzony, czy ta informacja była tylko w opisie?