Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Słuchajcie mam pytanie.Zakupiłam na allegro od sprzedawcy robot kuchenny Lidlomix.Sprzedający nie przysłał mi faktury sprzedaży.Okazało sie,że on zakupił ten robot w sklepie internetowym Lidla po trochę niższej cenie po czym sprzedaje je na allegro drożej.Poprosiłam o fakturę w związku z gwarancją...wysłał mi fakturę "Lidlowską" zakupionego sprzętu w ilości 10 sztuk nie jednego...faktura także jest na tego sprzedającego nie na mnie.Czy ja mogę normalnie teraz reklamować sprzęt jak faktura nie jest na mnie...?Pomijam fakt,że powinien mi wysłać swoją fakturę sprzedaży lub paragon...
@slonkowroclaw_10reklamuj z rękojmi u sprzedawcy nie w sklepie lidl
@slonkowroclaw_10 a czy sprzedawca to firma czy prywatny?
to jest firma
@slonkowroclaw_10 Możesz reklamować zarówno w ramach rękojmi u sprzedawcy na Allegro jak również w Lidlu z tą fakturą. W tym przypadku jak masz blisko Lidla to ja bym tam podszedł, rękojmia i wysyłka do sprzedawcy będą trwały dłużej.
Nawet jeśli faktura jest na niego nie na mnie ?
@slonkowroclaw_10 Tak, nikt Ci w sklepie nie będzie sprawdzał dowodu osobistego 😉
Jeżeli masz w miarę blisko Lidla to idź tam i spróbuj załatwić sprawę na miejscu, jeżeli nie to zrób tak jak piszą inni, skorzystaj z rękojmi i reklamuj u sprzedawcy. W przypadku rękojmi musisz odesłać towar do sprzedawcy a on dopiero odda do Lidla więc wszystko się wydłuży.
Albo wymieni bo kupił 10 sztuk i wtedy się nie wydłuży, tylko skróci.
@xyz96 oczywiście, że może tak zrobić. Pod warunkiem, że ma jeszcze pozostałe sztuki na stanie (nie wiemy kiedy był zakup) i wie, że ma obowiązek udzielić rękojmi na ten towar. Wiesz dobrze jak to wygląda na Allegro jak ktoś sprzedaje prywatnie.
Oba sposoby mają swoje plusy i minusy. Decyzja należy do klientki.
@slonkowroclaw_10 Nie musisz korzystać z żadnych gwarancji i faktur. Możesz złożyć reklamację u sprzedawcy z Allegro. Odpowiada on z rękojmi za towar przez dwa lata. Po odesłaniu musi Ci go naprawić, wymienić lub oddać wszystkie koszty. Gdybyś miała z tym problem, napisz tu ponownie.
@slonkowroclaw_10 reklamuj u sprzedawcy !!!