Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam zakupu wędki w dniu 01.09.2024, która miała być dostarczona 03.09.2024. Nie otrzymałam jej w tym dniu. 04.09.2024 napisałam do sprzedającego, że nie ma dostawy. Sprzedawca zadzwonił do mnie, że ma na stanie 3 szt. uszkodzone i nie chce tego wysłać, zaproponował inny towar. Niestety nie odpowiadał parametrami i odmówiłam wymiany. Umówiliśmy się na zwrot pieniędzy ( otrzymałam zwrot ). Szukając dalej takiej wędki, natknęłam się na ofertę tego samego sprzedawcy, ale z trzykrotnym wzrostem ceny. Wydało mi się to dziwne, że nie sprzedał mi po cenie niższej, a potem ten sam towar był dużo droższy. Nie wiem, czy ocena powinna być "Polecam" czy "Nie polecam". Transakcja bowiem przebiegła zgodnie, ale wystawienie tej samej wędki dużo drożej wydaje mi się zagrywką nie fer.
@Client:116850208 sprzedawca też człowiek i mógł się pomylić przy wystawianiu oferty , nie fajnie ,że mataczy , mógł powiedzieć prawdę i liczyć na to ,że zrozumiesz sytuację w jakiej się znalazł .
Z ciekawości - jaka jest różnica cen? 😉
@QueLord 3 - krotna , niby kwalifikuje się do odstąpienia ,ale autorowi wątku chodzi o wymówki o rzekomym uszkodzeniu uskuteczniane przez sprzedawcę .
127 a 383 to prawie 3x
@Client:116850208 Nie no, to ewidentny błąd cenowy (art. 84 kodeksu cywilnego - o ile się nie mylę). Można się kłócić itp. ale chyba szybciej poszukać innego sprzedawcy. 🙂
A co do tłumaczeń - Sprzedawca pewnie stawiał, że takie wytłumaczenie "lepiej się przyjmie", a wyszło jak wyszło. 😁
Oferty wiszące w Allegro mogą przez lata sobie tu czekać na kupującego, a tu nagle okazuje się, że w hurtowni cena wzrosła do tej z 2021 roku .. no i tak się kombinuje, gdy towaru własnego na magazynie się nie ma. Nic strasznego. Trzeba przebaczyć bliźniemu swemu i kupić gdzieś po cenie, jaka szanowną panią satysfakcjonuje. Jeśli o ceny chodzi, to ja ostatnio zrobiłem przeceny z 9800 zł na 5500 zł i także dzwonią zdziwieni klienci, pytają, czy to prawda, czy pomyłka 😉