Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam jak mogę anulować opłacony ale niewysłany towar sprzedający nie kontaktuje się a pieniądze zostały pobrane.
Słyszę odpowiedź moderatora, co mam zrobić?
Chce z powrotem moje pieniądze
@Client:108999643 podaj mi proszę link do oferty lub numer zamówienia, którego dotyczy Twój problem.
Nie mam żadnego numeru, właśnie zapłaciłem za zamówienie, pobrano mi pieniądze, ale nikt nie wysłał towaru i nie kontaktuje się
@Client:108999643 dziękuję. Ten zakup zrobiłaś z innego konta (login: @Client:105.....741), więc to po zalogowaniu na to konto, musisz kontaktować się ze sprzedającym w przypadku problemów z transakcją. Poza tym swoje zamówienie opłaciłaś wczoraj o godzinie 23:30, więc na razie nie ma żadnych powodów do niepokoju.
i ile dni mam czekać, aż sprzedawca się w ogóle skontaktuje i wyśle towar, ile to jest normą?
jeśli sprzedawca się nie skontaktuje, czy moje pieniądze zostaną mi zwrócone, jeśli nadal nie poprawi towaru?
Kolejny wątek, a ten kupujący nie słucha niczego, nie che pomocy tylko naparza w kółko jakieś dyrdymały, 😛
czego nie słucham? proszę wyjaśnij. Zadaję proste pytanie, na które nie mogę uzyskać odpowiedzi
i czy możesz mi powiedzieć, czy pieniądze, które wypłaciłem, trafiają od razu na konto sprzedawcy, czy też pozostaną na saldzie serwisu, dopóki nie otrzymam przesyłki?
@Client:108999643 sprzedający na Allegro Lokalnie ma 7 dni na nadanie przesyłki. Po sprzedaży środki trafiają na saldo Allegro Finanse, ale sprzedający może je wypłacić (jeśli ma aktywne wypłaty).
W przypadku problemów transakcyjnych możesz liczyć na nasze wsparcie, ale tak jak pisała Ola zamówienie zostało złożone wczoraj o 23:30, na Lokalnie są prywatni sprzedający, więc ta osoba może Ci odpisać czy nadać przesyłkę np. po pracy.
ok, wielkie dzięki za odpowiedź
@Client:108999643 oznacza to że jeśli nie wyśle w ciągu 7 dni tych butów to po 14dniach od zalożenia dyskusji jesli nie zwróci ci kasy to dostaniesz zwrot z ap. Mam nadzieje że wiesz że zwroty na allegro lokalnie nie przysługują bo zakup od osoby prywatnej wiec jak buty bedą niepasowały rozmiarem to kasa utopiona
tak, rozumiem. Najważniejsze dla mnie jest to, że albo otrzymam towar, albo pieniądze zostaną mi zwrócone. Nie chcę zostać bez towarów i bez pieniędzy
Ale co jeśli już otworzyłem spór?Wyczytałem, że mogę go otworzyć tylko raz.Jeśli po 7 dniach również nie ma wysyłki, co mam wtedy zrobić, po prostu napisać do supportu?
@Client:108999643 Nic to nie szkodzi - tylko dyskusji nie zamykaj 🙂
Jeśli po 7 dniach nie otrzymasz żadnej informacji o nadaniu przesyłki ani nie będzie żadnego kontaktu to wtedy wezwij sprzedającego do złożenia wyjaśnień i poproś o pomoc pracownika allegro.
oki wielkie dzieki za rady