anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mogę anulować opłacony ale niewysłany towar?

Client:108999643
#8 Zapaleniec#

witam jak mogę anulować opłacony ale niewysłany towar sprzedający nie kontaktuje się a pieniądze zostały pobrane.

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

Client:108999643
#8 Zapaleniec#

Słyszę odpowiedź moderatora, co mam zrobić?

oznacz moderatorów

Client:108999643
#8 Zapaleniec#

Chce z powrotem moje pieniądze

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:108999643 podaj mi proszę link do oferty lub numer zamówienia, którego dotyczy Twój problem. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:108999643
#8 Zapaleniec#

Nie mam żadnego numeru, właśnie zapłaciłem za zamówienie, pobrano mi pieniądze, ale nikt nie wysłał towaru i nie kontaktuje się

oznacz moderatorów

Client:108999643
#8 Zapaleniec#

F6739753-3764-4EC8-B8E9-1EDC923785C5.jpeg

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:108999643 dziękuję. Ten zakup zrobiłaś z innego konta (login: @Client:105.....741), więc to po zalogowaniu na to konto, musisz kontaktować się ze sprzedającym w przypadku problemów z transakcją. Poza tym swoje zamówienie opłaciłaś wczoraj o godzinie 23:30, więc na razie nie ma żadnych powodów do niepokoju. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:108999643 Serio ? wczoraj 23:30 a już dzisiaj raban?

277120_kiedy-facetka-rozdaje-sprawdziany-i.gif

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:108999643
#8 Zapaleniec#

i ile dni mam czekać, aż sprzedawca się w ogóle skontaktuje i wyśle ​​towar, ile to jest normą?

oznacz moderatorów

Client:108999643
#8 Zapaleniec#

jeśli sprzedawca się nie skontaktuje, czy moje pieniądze zostaną mi zwrócone, jeśli nadal nie poprawi towaru?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Kolejny wątek, a ten kupujący nie słucha niczego, nie che pomocy tylko naparza w kółko jakieś dyrdymały, 😛

oznacz moderatorów

Client:108999643
#8 Zapaleniec#

czego nie słucham? proszę wyjaśnij. Zadaję proste pytanie, na które nie mogę uzyskać odpowiedzi

oznacz moderatorów

Client:108999643
#8 Zapaleniec#

i czy możesz mi powiedzieć, czy pieniądze, które wypłaciłem, trafiają od razu na konto sprzedawcy, czy też pozostaną na saldzie serwisu, dopóki nie otrzymam przesyłki?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:108999643 sprzedający na Allegro Lokalnie ma 7 dni na nadanie przesyłki. Po sprzedaży środki trafiają na saldo Allegro Finanse, ale sprzedający może je wypłacić (jeśli ma aktywne wypłaty).
W przypadku problemów transakcyjnych możesz liczyć na nasze wsparcie, ale tak jak pisała Ola zamówienie zostało złożone wczoraj o 23:30, na Lokalnie są prywatni sprzedający, więc ta osoba może Ci odpisać czy nadać przesyłkę np. po pracy. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:108999643
#8 Zapaleniec#

ok, wielkie dzięki za odpowiedź

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:108999643 oznacza to że jeśli nie wyśle w ciągu 7 dni tych butów to po 14dniach od zalożenia dyskusji jesli nie zwróci ci kasy to dostaniesz zwrot z ap. Mam nadzieje że wiesz że zwroty na allegro lokalnie nie przysługują bo zakup od osoby prywatnej wiec jak buty bedą niepasowały rozmiarem to kasa utopiona

oznacz moderatorów

Client:108999643
#8 Zapaleniec#

tak, rozumiem. Najważniejsze dla mnie jest to, że albo otrzymam towar, albo pieniądze zostaną mi zwrócone. Nie chcę zostać bez towarów i bez pieniędzy

oznacz moderatorów

Client:108999643
#8 Zapaleniec#

Ale co jeśli już otworzyłem spór?Wyczytałem, że mogę go otworzyć tylko raz.Jeśli po 7 dniach również nie ma wysyłki, co mam wtedy zrobić, po prostu napisać do supportu?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:108999643 Nic to nie szkodzi - tylko dyskusji nie zamykaj 🙂
Jeśli po 7 dniach nie otrzymasz żadnej informacji o nadaniu przesyłki ani nie będzie żadnego kontaktu to wtedy wezwij sprzedającego do złożenia wyjaśnień i poproś o pomoc pracownika allegro.

oznacz moderatorów

Client:108999643
#8 Zapaleniec#

oki wielkie dzieki za rady

oznacz moderatorów