Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Syn kupił wczoraj konto do gry. Sprzedający powiedział że jest jakiś problem z zapłatą przez PayPal odesłał pieniądze i napisał czy może syn przesłać blikiem na telefon. Podał numer telefonu więc syn zrobił przelew. Sprzedający podał nieprawdziwe dane do konta. Po rozmowie wypiera się wszystkiego że w ogóle z Synem pisał i że ma inny numer telefonu który różni się dosłownie jedną cyfrą. Co możemy w tej sytuacji zrobić?
@DagmaraGorecka Zakupu dokonano na Allegro Lokalnie przez Kup teraz?
Jeśli tak, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE w niej domagaj się wysyłki towaru lub zwrotu wpłaty. Do Dyskusji po 24 godzinach włączy się pracownik Allegro, który Ci pomoże. Gdyby Dyskusja okazała się mimo to bezskuteczna, po 14 dniach ją zamknij jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Potrzebne będzie potwierdzenie wpłaty za towar.
Jeżeli możesz udowodnić że zakup odbył się przez Allegro to Ci pomogą, jeżeli jednak doszło do zakupu poza Allegro, sprawa na Policję. Możecie sprawdzić: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@DagmaraGorecka, czy możesz załączyć tu zrzut ekranu z wiadomością od Sprzedającego oraz podać link do oferty, którą chciał zakupić Twój syn?
@DagmaraGorecka - podobno czasy są ciężkie, Homo-Homini-Lupus, a tutaj wątek po wątku dajecie się nabijać w butelkę jak w przedszkolu... Jak bezdomny chce 1 PLN (nieważne na co, choćby na browar jeśli ma Mu dać chwilę szczęścia) to nie dacie...
A złodziejowi: "pyk !" i poszło parę dych....