Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
wybranu przedmiot nie jest jak myślałam
@Client:105171361 Jeżeli to zakup od spzredajacego prywatnego nie ma zwrotu bez podania przyczyny, chyba że się z nim dogadasz i się zgodzi, możesz złożyć reklamację z tytułu rękojmi np: na niezgodność z opisem, otwórz dyskusję i tam opisz swój problem, sprzedający ma 24godz. na odpowiedź: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@Client:105171361 Za krótkie myślenie przed😆
@Client:105171361 zanim zrobisz awanturę / dyskusję / przeanalizuj opis produktu na srtonie oferty i wówczas jeśli widzisz odstępstwa napisz o problemie sprzedawcy poprzez ,, pytanie do sprzedajacego ,, . Pamiętaj - dyskusją / sporem , awanturą / możesz sprzedawcy wyrządzić dużo szkody , a pewnie tego nie chcesz . Jeśli wiadomość jaką wyślesz nie przyniesie efektu wówczas wskazane jest przejście do środków przymusu .
@mdrogeria Dyskusją nie oznacza "awantury". Opiszę Ci taki ostatni przypadek, po otrzymaniu towaru stwierdzam że jeden z przedmiotów nie działa jak należy i grzecznie piszę do sprzedającego ze nie działa, on odpisuje żebym przesłał zdjęcia i rozpatrzy reklamację na odległość i wszystko jest ok, no to wysyłam i on uznaje i jest ok, a teraz rodzynek "wysyłam Panu nowy towar ale niech Pan ten stary odeśle w ramach darmowego zwrotu". wszystko fanie ale to reklamacja a nie zwrot i nie jest naiwny nie mam drugiego darmowego zwrotu, a nie chce od razu "awantury" wg Ciebie. Jaki mam wystawić komentarz? wieloletni sprzedający, duży.🤔
@LEW433 owszem to Ty tak odbierasz i ja również wiem , że spokojna dyskusja nie jest niczym złym , ALE jest ona posiewim kiedyś zwanego ,,SPORU,, i jeszcze wielu sprzedawców szczególnie okazjonalnych czy początkujących kojarzy ją z awanturą oraz niecnymi zamiarami klienta . Uważam , że spokojna wiadomość jako pierwszy etap konwersacji jest dobrą katrą ze strony klienta , a sprzedawca powinien to docenić .
@mdrogeria Oczywiście, ale jak kupujący piszą tu to już są często po "przejściach" i się zagubieni, nie wiedząc co zrobić, gdzie napisać, jak napisać a nawet od kogo i gdzie kupili. Oczywiście w dużej części jest to ich wina.
@LEW433 piszemy w TYM wątku natomiast Pani / autor wątku / nie pisze o jakichkolwiek problemach , tylko pyta jak zrobić zwrot .