Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zarezerwowałem przedmiot na allegrolokalnie.pl, sprzedający zaakceptował rezerwację, po wymianie wiadomości postanowiłem, że jednak przedmiotu nie kupię i teraz chcę zrezygnować z tej rezerwacji. Jak to zrobić?
Napisać/zadzwonić?
Do kogo?
Najłatwiej by było do sprzedawcy, jak sądzę...
Już jestem rozmówiony ze sprzedawcą, że jednak nie dobijamy targu, więc rezerwacja jest nieaktualna. W takim układzie, jak sprzedawca może odwołać rezerwację?
Znalazłem też ten link:
i
Nie ma możliwości odwołania rezerwacji. Kupujący może natomiast odwołać swoją prośbę o rezerwację, na którą jeszcze nie dostał odpowiedzi. Może też zrezygnować z rezerwacji, na którą dostał od Ciebie zgodę.
wprawia mnie w zakłopotanie, bo jednocześnie stanowczo mówi, że nie można odwołać rezerwacji i zarazem sugeruje że można z niej zrezygnować (?)
Zrobiłeś wszystko zgodnie ze sztuką; to Allegro jest odpowiedzialne za bałagan w Lokalnie, nie Ty. Jest ok, nic się nie martw.
Nic nie musisz robić. Na Lokalnie zawiera się umowy warunkowe, a warunkiem jest zapłata za przedmiot w ciągu 5 dni po zakupie. Jeśli nie zapłacisz przez 5 dni, umowa automatycznie jest rozwiązywana. Niczym się nie przejmuj.
tym się nie przejmuję, natomiast sprzedający nie może liczyć na nowe oferty, skoro jest ona "zarezerwowana"