Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Osoba sprzedająca Kasia [edycja] po interwencji Allegro obiecała przelać mi pieniądze . Podałam nr.konta i zakończyłam spör,wierząc że dostanę zwrot . Niestety już 10 dni i nic .Pani nie reaguje na moje Proszę o pomoc.
Nie kończy się sporu dopóki nie masz kasy na koncie! Jeżeli ich nie masz to teraz napisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Jestem starszą osoba a my mamy do siebie to że wierzymy ludziom.Nie bardzo wiem jak sie w tym wszystkim poruszać.Chciałam sobie kupic płaszcz za 30 zł ii taki problem mam .Niby nie duze pieniądze a jednak szkoda.
Nic straconego. Opisz dokładnie tak jak tutaj sprawę z podanego linku.
Zagladałam w ten link ,trzeba podać nr.zamowienia a Allegro Lokalnym nie ma nr zamówienia .Przynajmniej ja nigdzie nie widzę.Dla mnie to zbyt skomplikowane.
Monia, a Ty nie możesz poprosić aby ktoś otworzył na nowo dyskusję?
@serwis-texas no właśnie technicznie nie będzie to możliwe, ale @dianasc nie martw się, zaraz napiszę do tego działu i poproszę, aby skontaktowali się z Tobą. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail 🙂
Niestety ale tu nic nie da się już zrobić .Jedyna nadzieja w moderatorach .Sprawa zamknięta. Nie kwalifikuję się .
Jeszcze dodam do tej sprawy , że ta sprzedająca twierdzi że nic nie sprzedaje .Pieniądze wpływają na jej konto,bo w międzyczasie sprzedała kilka rzeczy .I twierdzi że to nie ona.Nikogo to nie interesuje jak to jest możliwe.
@dianasc dziękuję za Twoje zgłoszenie, sprawdziliśmy czy na koncie doszło do włamania, skoro, według sprzedającej to nie ona wystawiła oferty, najprawdopodobniej jednak zapomniała, że oferty się wzanawiają i dlatego nie była świadoma sprzedaży.
Wysłałam już prośbę o wiadomość do Ciebie w sprawie zwrotu tej wpłaty, więc poproszę Cię o cierpliwość, skontaktujemy się z Tobą i odzyskasz wpłatę 🙂
@dianasc napisaliśmy do Ciebie wiadomość w sprawie nr 27465626. Możesz odszukać ją na skrzynce odbiorczej poczty wpisując numer 27465626 w wyszukiwarce. Jest tam link do wypełnienia wniosku z Allegro Protect.
Po kliknięciu w niego zobaczysz taki ekran:
Gdy klikniesz w zaznaczony "V" rozwinie się lista Twoich zamówień (również tych z Allegro Lokalnie). I w ten sposób wybierzesz odpowiednie zamówienie.
W razie problemów, poproszę o informację, chętnie pomogę 🙂
@dianasc dlaczego uważasz, że się nie kwalifikujesz? Nie widzę, abyś wypełniła przesłany w wiadomości nr 27465626 wniosek. Czy podczas wypełniania pojawił się jakiś komunikat?
Tak ,na samym początku wyświetla się napis ,że nie kwalifikuję się do Allegro Procent.Pewnie prze zakończenie sporu nie można nic już zrobić.
Jeżeli moderacja daje Ci link i pomoc to się da, poczekaj do jutra i sprawdzą co jest nie tak.
@dianasc spełniasz wszystkie warunki otrzymania tej rekompensaty.
Wyjaśniam to i nie martw się nie pozostawimy Cię bez pomocy. Dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź w tej sprawie 🙂
Sukces jest blisko ,dostałam już zwrot 30 zł za płaszcz ,ale 9 zł za przesyłkę nie . Napisałam i czekam na odpowiedź .
Najważniejsze że się nie poddałaś. Brawa ode mnie 🙂
@dianasc właśnie przeczytałam, że sprzedająca zwróciła wpłatę. I masz rację 9 zł powinna również zwrócić na Twoje konto.
Poprosiłam już o wysłanie wiadomości do sprzedającej z informacjami gdzie znajdzie tę kwotę i jak powinna Ci ją oddać 🙂 Mam nadzieję, że szybko to nastąpi!