Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Osoba sprzedająca Kasia [edycja] po interwencji Allegro obiecała przelać mi pieniądze . Podałam nr.konta i zakończyłam spör,wierząc że dostanę zwrot . Niestety już 10 dni i nic .Pani nie reaguje na moje Proszę o pomoc.
Mam nadzieję że dotrą . Jeśli nie to jeszcze raz poproszę o pomoc p.Moniko (imienniczko mojej córki).
@dianasc oczywiście! Ja zawsze chętnie pomogę 😊
Serdeczne pozdrowienia dla Pani i dla córki Moniki! 🙂
Dzień dobry , niestety nie otrzymałam zwrotu za wpłaconą przesyłkę,sprzedająca nie reaguje .Bardzo proszę o pomoc.Zapowiadało się że wszystko zakończy się dobrze.
Moderatora Monika zna moją sprawę ,opiekowała się mną tu na forum.Kontakt tylko przez allegro,na moje prośby nie reaguje.
@dianasc już to wyjaśniam. Poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, gdy tylko otrzymam odpowiedź, dam znać 🙂
Dzień dobry @dianasc! Ponieważ sprzedająca nie odpowiedziała na naszą prośbę, wypłacimy brakującą kwotę w ramach Allegro Protect. Ponieważ wcześniej występowały problemy ze złożeniem wniosku, poprosiłam, żeby osoba z zespołu zajmującego się rekompensatami napisała do Pani wiadomość e-mail.
Dostałam informację, że wiadomość została już wysłana, dlatego proszę sprawdzić skrzynkę odbiorczą wpisując w wyszukiwarkę numer 27465626 🙂 Gdy tylko dostaniemy od Pani dane do przelewu wypłacimy brakującą kwotę i nie będzie potrzeby wypełniać wniosku 🙂