anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak otrzymać zwrot pieniędzy?

Client:88313668
#8 Zapaleniec#

  @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Płatność została zrealizowana jednak produktu nie otrzymałam. Sprzedająca powiedziała, że oferta jest już nieaktualna i ze sama mam wykonać zwrot ponieważ niby mam taka opcje jako kupująca. Ja tej opcji nie widzę w zamówieniach z Allegro lokalnie tylko na zwykłym a ten zakup jest na lokalnym.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:88313668 Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i w niej domagaj się zwrotu wpłaty. Po 24 godzinach poproś tam o interwencję pracownika Allegro, wtedy sprzedająca nagle przestanie bredzić. Ty nie masz niczego zrobić sama, to ona ma Ci oddać pieniądze na nr konta, który jej podasz. Na Lokalnie nie ma innej opcji.

W ostateczności, po 14 dniach zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących, wtedy na pewno pieniądze do Ciebie wrócą; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów

Client:88313668
#8 Zapaleniec#

Właśnie tez mi się tak wydaje ale ona siw upiera, a na dodatek zamknełam przez przypadek dyskusje a na wniosek o rekompensatę jest za wcześnie bo 14 dni nie minęło.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:88313668 Niepotrzebnie zamknęłaś Dyskusję, teraz poproś o jej ponowne otwarcie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów

Client:88313668
#8 Zapaleniec#

A jeszcze dodam, ze ani jednej wiadomości mi nie napisała w czacie tylko wszytko sms’em.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:88313668 Gdy Dyskusja zostanie wznowiona, poproś w niej o interwencję pracownika Allegro. Nigdy nie zamykaj Dyskusji przed ostatecznym rozwiązaniem problemu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:88313668 Jeżeli po otwarciu sporu nie otrzymasz zwrotu środków, 14 dni po zakupie możesz złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów