Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Płatność została zrealizowana jednak produktu nie otrzymałam. Sprzedająca powiedziała, że oferta jest już nieaktualna i ze sama mam wykonać zwrot ponieważ niby mam taka opcje jako kupująca. Ja tej opcji nie widzę w zamówieniach z Allegro lokalnie tylko na zwykłym a ten zakup jest na lokalnym.
@Client:88313668 Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i w niej domagaj się zwrotu wpłaty. Po 24 godzinach poproś tam o interwencję pracownika Allegro, wtedy sprzedająca nagle przestanie bredzić. Ty nie masz niczego zrobić sama, to ona ma Ci oddać pieniądze na nr konta, który jej podasz. Na Lokalnie nie ma innej opcji.
W ostateczności, po 14 dniach zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących, wtedy na pewno pieniądze do Ciebie wrócą; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Właśnie tez mi się tak wydaje ale ona siw upiera, a na dodatek zamknełam przez przypadek dyskusje a na wniosek o rekompensatę jest za wcześnie bo 14 dni nie minęło.
@Client:88313668 Niepotrzebnie zamknęłaś Dyskusję, teraz poproś o jej ponowne otwarcie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
A jeszcze dodam, ze ani jednej wiadomości mi nie napisała w czacie tylko wszytko sms’em.
@Client:88313668 Gdy Dyskusja zostanie wznowiona, poproś w niej o interwencję pracownika Allegro. Nigdy nie zamykaj Dyskusji przed ostatecznym rozwiązaniem problemu.
@Client:88313668 Jeżeli po otwarciu sporu nie otrzymasz zwrotu środków, 14 dni po zakupie możesz złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index