Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, od 23.11.23 czekam na reakcję ze strony sprzedającego w Allegro Lokalnie. Po złożeniu zamówienia pojawiła się informacja, że mam czekać na kontakt w sprawie sposobu dostawy. Wysłałam wiadomości, nagrałam się na skrzynkę telefoniczną - do tej chwili zero reakcji. Bardzo proszę o pomoc. Chodzi o sprzedawcę Małgorzata (kuku122). Nie mogę załączyć screenu ze stanu mojego zamówienia, ale chodzi o wiklinę papierową - może link pomoże:
https://allegrolokalnie.pl/wiadomosci/864218b7-1761-40b0-a054-270bfc32e18c
Pewnie nie wie że kupiłeś, ale masz prawo domagać się wysyłki jak zapłaciłeś. masz dyskusję.
@ewunia_augustow jeśli nie możesz skontaktować się ze sprzedającym, rozpocznij proszę dyskusję przez ten formularz. Wówczas sprzedający będzie miał 24 godziny na odniesienie się do sprawy, a jeśli tego nie zrobi będziesz mogła poprosić nas o wsparcie.
Próbowałam to zrobić, ale nie ma numeru oferty na wiklinę papierową. Formularz odrzuca moje zgłoszenie
@ewunia_augustow podaj mi proszę numer lub link do tej oferty.
@ewunia_augustow Przekazałam prośbę o założenie dyskusji przez zespół zajmujący się tą tematyką. Wrócę tutaj z informacją.
@ewunia_augustow Chyba zaszła jakaś pomyłka. Na koncie, z którego piszesz posiadasz tylko jeden zakup z Allegro Lokalnie i to z 2021 roku.
Nie rozumiem tego wpisu. Co to ma do rzeczy? Nie mam prawa zamawiać na Allegro Lokalnie? Tak zachowuje się moderator?
Serdecznie dziękuję za taką pomoc.
@ewunia_augustow Masz prawo. Problem polega na tym, że nie zrobiłaś tego z konta, z którego tutaj piszesz. Jeśli kupiłaś poza Allegro (transakcja nie jest odnotowana w naszym systemie), nie pomożemy Ci w przypadku problemów transakcyjnych.