Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak wystawić ocenę sprzedającemu wystawiającemu przez Allegro Lokalnie
bo zauważyłem że sprzedający zaczynają kombinować poprzez allegro LOKALNIE
oczywiście, że są takie narzędzie, ale, ponieważ nie chce mi się bawić w takie zawiłości (straty najczęściej nie są warte tego czasu i sprzedający o tym wiedzą) to bardziej opłaca się zupełnie zrezygnować z AL. Jest to znacznie prostsze i wygodniejsze rozwiązanie. Po podejściu właścicieli AL do tego tematu, mam wrażenie, ze im też to odpowiada.
Ja (i widzę, że nie jestem odosobniony) straciłem całkowicie zaufanie do AL i od dłuższego czasu gdy widzę w wyszukiwanych na Allegro ofertę z AL to z automatu ją pomijam. I patrz, od tego czasu się nie zawiodłem i nie miałem przykrych przejść.
Bla bla kupa cwaniaków i naciągaczy
Hej,
Chyba do tej pory się nic nie zmieniło.
Zamawiałem na AL pewną rzecz.
Raz. Sprzedawca w ogóle nie odpisywał mi na żadne wiadomości czy email czy na allegro, nawet jak założyłem dyskusje to on nic,
dwa, towar w końcu doszedł, i na szczęście wszystko było zgodne z opisem, ale nie otrzymałem żadnego powiadomienia o przesyłce. To sprzedający powinien chyba podać dane przesyłki, bo to nie zwykłe allegro i tam nie ma wprowadzania danych i powiadomień automatycznych.
Aha no i oczywiście to wyglądało tak, że zamówiłem w poniedziałek rano tydzień temu a towar doszedł dzisiaj.
No i oczywiście brak łocen od kupujących na jego profilu, bo pewnie sprzedaje tylko na AL i teraz jak przestrzec...Mam szczerą nadzieję, że zostanie to dodane.
Z tego co wiem to to sprzedający na allegro lokalnie 3 dni czyli 72 godziny! Jeżeli przesyłka była przez paczkomat to odbiorca powinien podać numer telefonu i adres imei na który będzie podany kod do przesyłki! Jeżeli wysyłka była do ba przykład żabki lub na pocztę również potrzebny jest numer telefonu ! Niestety niektórzy dostawcy kurierzy wpisują numer telefonu dopiero po dostarczeniu przesyłki. I dowiadujemy się dopiero tuż przed odbiorem o tym że przesyłka jest do odebrania! Dlatego ja zawsze proszę i te dane a jeżeli ich nie dostaję to wpisuje swoje i przesyłam na czacie kupującemu Numer przesyłki jak informuje go na bieżąco o jej stanie! Niestety i tutaj zdążają się nie do końca uczciwi sprzedawcy na szczęście to nie **piiip** i można poprosić o pomoc allegro! Dlatego ja wystawiam swoje przedmioty na **piiip** ale jeżeli ktoś chce wysyłkę to tylko przez allegro ponieważ klienci też zdążą się nieuczciwi!
Chętnie jednak oceniłabym produkt sprzedany przez sprzedawcę, który znacznie odbiegał od opisu.
co za bzdura...
Niestety, nijak. A szkoda, bo jest tam mnóstwo kanciarzy i oszołomów, którzy teraz korzystają z tego, że nikt przed nimi nie ostrzeże...
no i działa to w drugą stronę. kupiłam przedmiot przez allegro lokalnie i jestem pod dużym wrażeniem obsługi klienta, ale poza smsem z podziękowaniami do sprzedawcy nie mam jak go pozytywnie ocenić 😞
Właśnie na takiego trafiłem na AL, sprzedaje złom i wie dokładnie że nie mogę go ocenić i przestrzec innych ani odesłać złomu.
@Emik_2004 Zakup na AL, tam nie ma komentarzy, możesz złożyć reklamację z tytułu rękojmi.
Ja zostalem niedawno oszukany przez uzytkownika Kontrust (Marcin Olszewski). Allegro zwrocilo mi utracone srodki, ale uzytkownik praktycznie bezkarnie moze sprzedawac dalej przedmioty na portalu i nikt sie nie dowie o oszustwie (a moze oszustwach?) Jest to dla mnie kompletnie niezrozmiala praktyka Allegro.
Potwierdzam, allegro po części chroni dane oszustów, ja np. kupiłem słuchawki JBL od [edycja]. Słuchawki okazały się chińską podróbką, którą to mogłem sam sobie kupić za 70PLN. Brak komentarzy użytkowników nie chroni innych. [edycja] dalej ma wystawione przedmioty "podróbki" znanych firm JBL, Samsun Xiaomi itp.
potwierdzam, kupiłam orzechy włoskie które według sprzedającego zostały przebrane, są pyszne itd. W rzeczywistości co drugi z robakami, do tego potwornie gorzkie. Wszystkie nadają się do śmietnika. Sprzedawca w dodatku wyśmiał mnie. Hamstwo i oszustwo!
@an_an__an Ale masz narzędzia, reklamacja z tytułu rękojmi( sprzedajacy odpowiada za towar) dyskusja i wresz cie POK, jak zadziałasz to sprzedajacy już nie będzie się śmiał: zacznij od dyskusji i tam opisz że to wszystko, ma 24godz na odpowiedź: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
a na zwykłym Allegro tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
dzięki za pomoc
Zakładanie dyskusji do niczego nie prowadzi - ja już taką mam od kilku dni - to jest bezużyteczna wymiana zdań a allegro ma to głęboko w d... Zakupiłem pamięć RAM - niestety nie działa - użytkownik ma to gdzieś bo twierdzi że działała. Zdjęcie jest zgodne z przedmiotem sprzedaży, uszkodzenia nie widać - i tak o to nie mam kasy i towaru bo pamięć nadaję się do kosza. System AL to jedna wielka bańka dla oszustów.
@an_an__an Masz przycisk "problem z zamówieniem" Otwierasz dyskusję > masz wsparcie pracownika serwisu i nawet POK.
Dzięki
To nie rozwiązuje problemu. Właśnie otrzymałam zwrot pieniędzy za brak towaru, ale straciłam czas na procedury z tym związane, gdyż Sprzedająca milczała jak kamień, lekceważyła zarówno mnie, jak i komunikaty ze strony Allegro. Sprzedająca jakby nigdy nic nadal wystawia swoje produkty, czekając na kolejnych klientów do oszukania. Serwis Allegro Lokalnie sprzyja nieuczciwym ludziom, bo nie ponoszą oni żadnej kary za swoje nieetyczne zachowanie, ich konto nie jest usuwane, ani nawet nie można ostrzec innych. Na "zwykłym" Allegro kupuję bardzo często i od wielu, wielu lat, nigdy nie zdarzyła się taka sytuacja. Na Allegro Lokalnie kupiłam pierwszy raz i ostatni. Zastanawiam się tylko, co stoi na przeszkodzie w XXI wieku, że Allegro nie jest w stanie wprowadzić opcji oceny Sprzedawcy.
Absolutnie się z tym zgadzam. Już od dłuższego czasu omijam Allegro Lokalnie. Nie będzie możliwości oceniania - nie zaufam tam już nikomu.