Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam laptop 25 grudnia i właśnie go odebrałam. Początkowo chciałam go zwrócić tego samego dnia, gdy zorientowałam się, że zamówiłam nie ten model, który chciałam. Potem jednak zdecydowałam się zatrzymać, ale zniechęciły mnie do tego, mówiąc, że to głupio płacić za coś, czego nie chcesz. Po moim drugim odmowie sprzedawca uznał, że jestem oszustem, ponieważ niedawno zarejestrowałam się na Allegro. Nie wiem teraz, jak zwrócić produkt. Odebrałam go, ale nawet nie otworzyłam opakowania.
Pomocy, proszę kogoś! Co mam zrobić w tej sytuacji?🙏
jeśli to zakup od firmy, to kliknąć opcję zwróć.
jeśli od osoby prywatnej - nic bez zgody sprzedającego
@Client:118130238 Na koncie, z którego piszesz nie ma żadnego zakupu. Napisz proszę z właściwego konta.