Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry 22 września zamówiłam paczkę,paczka nie dotarła prosiłam o zwrot pieniędzy wysłałam numer konta,kosztów nie dostałam sprzedawca twierdzi ze zwrot był wykonany 2 października ale nic nie dostałam,proszę o rozwiązanie problemu
@KatarinaIvanova A niby jak Ci zwrócił, bezpośrednio na konto? nie masz na koncie to otwórz dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@KatarinaIvanova widzę na Twoim koncie jeden zlecony zwrot 2 października. Sprzedający zlecił zwrot przez nasz system, dlatego wpłata powinna być już widoczna na rachunku, z którego płaciłaś. Przy płatności BLIK, zwrot często jest widoczny z datą zakupu - dlatego sprawdź też wpływy z datą 22 września.