Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Licytacja zakończyła się wczoraj, mam informację, że "kupujący nie wybrał jeszcze sposobu dostawy". Napisałam wiadomość do niego, ale nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. Czy klient może się wycofać z tego zakupu? Czy jest jakiś termin w którym musi się jakoś określić? Niestety nie wiem co z tym dalej zrobić. Proszę o pomoc.
@joanna_skoczylas niestety to częste przypadki na Lokalnie, jeżeli nie wpłaci do 5-ciu dni, to uważaj bo oferta wznowi się automatycznie po tym czasie.
@pulkownik66 @Rozumiem więc, że nie ma żadnych konsekwencji z tego, że nie zapłaci? Czy w takim razie lepiej wystawić licytacje na allegro? W sensie będzie pewniejsze, że jak ktoś wykicytuje to zapłaci ?
@joanna_skoczylas Tak- Na normalnym Allegro jest zdecydowanie mniej takich cudów.
Nawet jak na zwykłym Allegro nie zapłaci to też mu nic nie zrobią, ale wtedy masz czarną listę dla takich delikwentów.
@pulkownik66 dzięki serdeczne za szybką odpowiedź 🙂
@joanna_skoczylas A dlaczego nie przeczytałaś regulaminu licytacji, którą sama wystawiłaś? Wiedziałabyś ile Kupujący ma czasu na zapłatę.
Proszę bardzo. Nie dziękuj.