anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient wygral licytacje i milczy

MAMY ROZWIĄZANIE!
joanna_skoczylas
#8 Zapaleniec#

Witam. Licytacja zakończyła się wczoraj, mam informację, że "kupujący nie wybrał jeszcze sposobu dostawy". Napisałam wiadomość do niego, ale nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. Czy klient może się wycofać z tego zakupu? Czy jest jakiś termin w którym musi się jakoś określić? Niestety nie wiem co z tym dalej zrobić. Proszę o pomoc. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
pulkownik66
#19 Nestor#

@joanna_skoczylas  niestety to częste przypadki na Lokalnie, jeżeli nie wpłaci do 5-ciu dni, to uważaj bo oferta wznowi się automatycznie po tym czasie.

oznacz moderatorów
joanna_skoczylas
#8 Zapaleniec#

@pulkownik66 @Rozumiem więc, że nie ma żadnych konsekwencji z tego, że nie zapłaci? Czy w takim razie lepiej wystawić licytacje na allegro? W sensie będzie pewniejsze, że jak ktoś wykicytuje to zapłaci ?

oznacz moderatorów
pulkownik66
#19 Nestor#

@joanna_skoczylas  Tak- Na normalnym Allegro jest zdecydowanie mniej takich cudów.

Nawet jak na zwykłym Allegro nie zapłaci to też mu nic nie zrobią, ale wtedy masz czarną listę dla takich delikwentów.

oznacz moderatorów
joanna_skoczylas
#8 Zapaleniec#

@pulkownik66 dzięki serdeczne za szybką odpowiedź 🙂 

oznacz moderatorów
__RPM_
#14 Krzewiciel#

@joanna_skoczylas  A dlaczego nie przeczytałaś regulaminu licytacji, którą sama wystawiłaś? Wiedziałabyś ile Kupujący ma czasu na zapłatę.

 

Proszę bardzo. Nie dziękuj.

oznacz moderatorów