anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klucz steam

Client:116824122
#7 Wielbiciel#

Witam. Kupiłem ostatnio na allegro lokalne klucz do konta steam. Sprzedający oczywiście przedłużał wysłanie produktu, twierdząc że zapomniał, albo po prostu odpisując na następny dzień dopiero jak sam rozpocząłem temat. Po chyba 2-3 dniach dostałem klucz, jednak jak się okazało nieprawidłowy... Sprzedawca oczywiście zapiera się ,iż produkt działa bez podania jakich kolwiek dowodów i twierdzi ,że jestem oszustem i chce go oszukać na kolejny klucz. Wysyłałem mu screeny z próby aktywacji, najpierw jeden ze steama, później drugi z godzina i data, a na koniec filmik na maila jak wpisuje kod na jego prośbę. Sprzedawca prawdopodobnie bez sprawdzenia moich dowodów mówi że może źle kod wpisuje albo nie tak aktywuje. Oczywiście sprawę zgłosiłem do supportu jednak to trwa już tydzień. Jakie mam szanse na odzyskanie pieniędzy?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

milka1234567890
#18 Luminarz#

Tydzień w jakim dziale Allegro?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:116824122 Cześć, rozpocząłeś dyskusję ze sprzedającym? W jaki sposób zgłosiłeś tę sprawę? 

oznacz moderatorów

Client:116824122
#7 Wielbiciel#

Tak, poprosiłem allegro o pomoc chyba dzień po otrzymaniu niepoprawnego kodu jednak mija już czwarty dzień i jedyne co to sprzedawca się nie zgodził na reklamację dwa razy

oznacz moderatorów

Client:116824122
#7 Wielbiciel#

Sprawę zgłosiłem przez opcję dyskucji ze sprzedającym, dzień później po dalszej rozmowie poprosiłem allegro o pomoc, które to wysłało informację aby sprzedający się określił czy uznaje reklamację, której oczywiście nie przyjął. Dwa dni jeszcze wymienialiśmy się wądpliwościami co do wiarygodności obu stron, później znowu poprosiłem allegro o pomoc, i dostałem wiadomość aby właściciel towaru uargumentował swoje stanowisko: "Witam, odrzucam reklamację z powodów wymienionych przezemnie wyżej oraz również z takich że produkt został dosłany w pełni sprawny jak i zgodny z opisem do kupującego." dowodem później miało być to,  "że był zakupiony z poufnej strony"

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To odpisz dlaczego nie działa!

oznacz moderatorów

Client:116824122
#7 Wielbiciel#

Cały czas prowadzę konwersację ze sprzedającym, pisałem i wysyłałem screeny z próby aktywacji między innymi ten ,jednak sprzedawca twierdzi ,iż klucz aktywowałem na innym koncie i mi nie uznaje reklamacji... I nie wiem jak to dokładnie jest z kluczami, jeżeli klucz został aktywowany na innym koncie to powinien wyskoczyć komunikat "klucz został aktywowany na innym koncie" a nie ,że jest niepoprawn.

Client116824122_0-1714154066997.png

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:116824122 Chcesz odzyskać środki, pomoc Allegro to otwórz dyskusję:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

Client:116824122
#7 Wielbiciel#

Client116824122_0-1714150369251.png

 

oznacz moderatorów

Client:116824122
#7 Wielbiciel#

To jest pewne odzyskanie pieniędzy ? bo chciałbym kupić ten produkt do majówki juz z oficjalnego źródła a nie chce prałcić dwa razy .

oznacz moderatorów

Client:99362427
#2 Obserwator#

Typowe. Mam taki sam problem. Jeżeli chodzi o komunikat steam to oczywiście są różne. Jeżeli produkt został aktywowany na innym koncie to będzie informacja o duplikacie. W przeciwnym wypadku będzie info ze kod jest niepoprawny. 

 

W moim przypadku też sprzedający unika odpowiedzialności i ewidentnie gra ma czas. Czekam na rozwiązanie dyskusji.

oznacz moderatorów