anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komunikat "Nie wysłać formularza. Spróbuj ponownie" przy próbie zakupu

MAMY ROZWIĄZANIE!
VirtusPL5
#7 Wielbiciel#

Dobry wieczór

Przy próbie zakup poprzez Allegro Lokalnie pojawia mi się komunikat "Nie udało się wysłać formularza. Spróbuj ponownie." na karcie "Dostawa i płatność". Nie mogę przez to przejść do strony płatności.

Próbowałem już zmienić przeglądarkę oraz opłacić przedmioty poprzez aplikację na telefon. Niestety bez efektu.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@VirtusPL5 Napisz proszę którego zamówienia dotyczy ten problem i prześlij zrzut ekranu, na którym będzie widoczny.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
VirtusPL5
#7 Wielbiciel#

@nat_not Taka sytuacja ma miejsce dla kilku zamówień np:

84164e2c-2e8b-4444-a10a-2b47800b0117

5826617c-6000-472e-aed0-58e4abf7319e

VirtusPL5_0-1672217965156.png

 

 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@VirtusPL5 Sprawdź proszę czy w adresie, który wybierasz, nie ma żadnych błędów np. braku spcji albo skrótów, których system nie rozpoznaje.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
VirtusPL5
#7 Wielbiciel#

@nat_notAdres jest na pewno ok, używałem tego samego adresu ok miesiąc temu przy poprzednich zakupach. Próbowałem już wcześniej wprowadzić ponownie adres i nic nie pomogło.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@VirtusPL5 Rozumiem. Przesłałam Twoje zgłoszenie do sprawdzenia. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@VirtusPL5 Dostałam informację, że korzystasz z nieaktualnej wersji aplikacji. Zaktualizuj ją i sprawdź czy problem nadal występuje. W przypadku przeglądarki sugeruję czyszczenie. Jeżeli te działania nie pomogą, prześlij zrzuty ekranu z widocznym całym oknem przeglądarki. Zespół techniczny będzie wtedy mógł bardziej szczegółowo odnieść się do problemu.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
VirtusPL5
#7 Wielbiciel#

@nat_notTemat rozwiązany. Zaktualizowałem aplikację, nie pomogło. Wyczyściłem zachowane dane w przeglądarce Mozilla Firefox, ale też nie pomogło. Zalogowałem się na trzeciej przeglądarce, której nie używam Edge i ku mojemu zaskoczeniu tam dało się opłacić zamówienie i co więcej w jakiś sposób odblokowało to możliwość płacenia w Mozilli.

oznacz moderatorów