Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:107283747 porosiłam nasz zespół o wznowienie Twojej dyskusji ze sprzedającym w tej sprawie, więc poproszę Cię o cierpliwość.
Doszło do dyskusji ze sprzedawcą, który powiedział, że zwrócił pieniądze do Allegro
Odpowiedział, że skontaktuj się z Allegro
					
				
			
			
				
			
			
			
			
			
			
			
		Jak zwrócił to dostajesz maila od Allegro- był mail? wówczas w 3dni środki wracają tam skąd wyszły.
@Client:107283747 Pamiętaj, że masz możliwość poproszenia w dyskusji o pomoc doradcy.
Proszę o pomoc, widzę, że moderator prosi klienta o dołączenie dokumentu stwierdzającego, że zwrócił pieniądze, przez tydzień nic nie robi, udaje, że nie rozumie.Proszę mi powiedzieć, co mam dalej zrobić?
					
				
			
			
				
			
			
			
			
			
			
			
		@Client:107283747 Kontynuuj korespondencję w Dyskusji, w razie potrzeby ponownie poproś o pomoc pracownika Allegro.