Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie otrzymałam towaru który zamówiłam
Co mam zrobić?
Rozpocznij ze sprzedającym Dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, w Dyskusji poprosisz pracownika Allegro o pomoc. Możesz też poprosić pracownika o wsparcie gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał wywiązać się z umowy.
Jeśli nic nie pomoże, skorzystasz z Programu Ochrony Kupujących. https://allegro.pl/pomoc/szukaj?fraza=pok&typ=dla-kupujacych
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...