Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
W dniu 25.05.22 r. zakupiłam szkatułkę na allegro lokalnym, która do tej pory nie dotarła. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedającym. W dniu 31 maja zgłosiłam problem do allegro i w dniu 01.06 otrzymałam odpowiedź, że poproszą o potwierdzenie nadania lub potwierdzenie zwrotu pieniędzy. I od tamtej pory cisza pomimo pytań w dniach 3,7,8.06 co dalej? Proszę o pomoc.
@Bpakosz odczekaj 14 dni od otwarcia dyskusji. Jeżeli problem się nie rozwiąże zamknij jako nierozwiązana i skorzystaj z POK
@Bpakosz w dyskusji, którą prowadzisz poproś o pomoc pracownika Allegro. Nie monitorujemy dyskusji na bieżąco, dlatego nie zareagowaliśmy na brak odpowiedzi sprzedającego.
Nie martw się, pomożemy Ci rozwiązać ten problem, w razie potrzeby będziesz mogła skorzystać z rekompensaty w ramach Programu Ochrony Kupujących.
@Bpakosz Jak masz dyskusję to sprzedajacy ma 24 godz. na odpowiedź i jak po tym czasie się nie wypowie to masz tam "poproś Allegro o pomoc", jak nie rozwiąże się problem w ciągu 14 dni to dyskusję zamykasz jako nierozwiązaną i składasz wniosek do POK.Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.