anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałam zakupionego produktu

Bpakosz
#1 Nowicjusz#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

W dniu 25.05.22 r. zakupiłam szkatułkę na allegro lokalnym, która do tej pory nie dotarła. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedającym. W dniu 31 maja zgłosiłam problem do allegro i w dniu 01.06 otrzymałam odpowiedź, że poproszą o potwierdzenie nadania lub potwierdzenie zwrotu pieniędzy. I od tamtej pory cisza pomimo pytań  w dniach 3,7,8.06 co dalej? Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Bpakosz odczekaj 14 dni od otwarcia dyskusji. Jeżeli problem się nie rozwiąże zamknij jako nierozwiązana i skorzystaj z POK

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Bpakosz w dyskusji, którą prowadzisz poproś o pomoc pracownika Allegro. Nie monitorujemy dyskusji na bieżąco, dlatego nie zareagowaliśmy na brak odpowiedzi sprzedającego. 
Nie martw się, pomożemy Ci rozwiązać ten problem, w razie potrzeby będziesz mogła skorzystać z rekompensaty w ramach Programu Ochrony Kupujących. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Bpakosz Jak masz dyskusję to sprzedajacy ma 24 godz. na odpowiedź i jak po tym czasie się nie wypowie to masz tam "poproś Allegro o pomoc", jak nie rozwiąże się problem w ciągu 14 dni to dyskusję zamykasz jako nierozwiązaną i składasz wniosek do POK.Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.

oznacz moderatorów